زمان مطالعه: 1 دقیقه

عامل سرقت از 300 خودرو در تهران به دام افتاد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری موتورسواری که اقدام به سرقت از داخل ۳۰۰ دستگاه خودرو کرده بود، خبر داد.
05 شهریور 1402
شناسه : 99181
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99181
158+
بالا
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری موتورسواری که اقدام به سرقت از داخل ۳۰۰ دستگاه خودرو کرده بود، خبر داد.

 حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری موتورسواری که اقدام به سرقت از داخل ۳۰۰ دستگاه خودرو کرده بود، خبر داد.

سردار  علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت مشابه، محتویات داخل خودرو در سطح شهر تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه چندین مورد سرقت مشابه به پلیس گزارش شده بود، گفت: با تجمیع پرونده های مشابه کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی به دست آوردند که سرقت‌ها از سوی یک نفر انجام شده و فرد موتورسواری با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت پالس در ساعات پایانی شب اقدام به خم کردن در خودروها کرده و از این طریق ضبط و باند و سایر اموال با ارزش داخل خودروهای سواری را سرقت کرده و متواری شده است. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی خود هویت و مخفیگاه متهم را مورد شناسایی قرار دادند، گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در جریان یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه متهم نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن تعداد فراوانی اموال مسروقه از قبیل  باند، ضبط و آمپلی فایر کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به ۳۰۰ فقره سرقت مشابه در سطح شهر تهران با همین شیوه اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۸۰ تن از مالباختگان از سوی ماموران پلیس آگاهی مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، گفت: برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات پلیسی برای کشف دیگر ابعاد و جزئیات احتمالی این پرونده در جریان است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر