زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات گروگان طبسی در کمتر از 2 ساعت/  عامل گروگانگیری دستگیر شد

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس در کمتر از دو ساعت فردی را که اقدام به ربایش ‏یکی از شهروندان طبسی کرده بود، دستگیر کردند.
05 شهریور 1402
شناسه : 99178
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99178
179+
بالا
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس در کمتر از دو ساعت فردی را که اقدام به ربایش ‏یکی از شهروندان طبسی  کرده بود، دستگیر کردند.

حادثه 24 - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس در کمتر از دو ساعت فردی را که اقدام به ربایش ‏یکی از شهروندان طبسی  کرده بود، دستگیر کردند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید حسین حسینی اظهار کرد: با وقوع یک فقره آدم ربایی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در یکی از روستاهای شهرستان طبس  موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران سریعا به محل اعلامی عزیمت و مشاهده کردند، مردی جوان حدوداً ۳۹ ساله با استفاده از سلاح سرد، مردی را که حدوداً ۵۰ سال سن داشت گروگان گرفته و به طبقه دوم منزلی نیمه ساز برده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربا به دلیل یک سری اختلافات شخصی قبلی، فردی را گروگان گرفته است که تیم رسیدگی کننده بمنظور حفظ جان گروگان جهت دستگیری عامل این اقدام شرارت آمیز اقدام کردند.

حسینی با بیان اینکه مأموران جان برکف با انجام اقدامات هوشمندانه فرد ربوده شده را در کمتر از ۲ ساعت بدون هیچ گونه تلفاتی از اسارت آزاد کردند، تصریح کرد: در این رابطه گروگانگیر توسط مأموران، دستگیر و جهت انجام سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان جنوبی» را در صفحه حوادث خراسان جنوبی و حوادث بیرجند حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر