زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل جوان 26 ساله بر اثر تیراندازی در گرگان

فرمانده انتظامی شهر گرگان گفت: قاتل مرد 26 ساله کمتر از ۸ ساعت در گرگان دستگیر شد و علت قتل اختلافات قبلی با مقتول بوده است.
05 شهریور 1402
شناسه : 99174
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99174
331+
بالا
فرمانده انتظامی شهر گرگان گفت: قاتل مرد 26 ساله کمتر از ۸ ساعت در گرگان دستگیر شد و علت قتل اختلافات قبلی با مقتول بوده است.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهر گرگان گفت: قاتل مرد 26 ساله کمتر از ۸ ساعت در گرگان دستگیر شد و علت قتل اختلافات قبلی با مقتول بوده است.

سرهنگ علی تجری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر  قتل مردی در یکی از روستاهای سطح حوزه، بررسی موضوع جهت دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در صحنه با مرد ۲۶ ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر تیراندازی به شدت مجروح شده بود که عوامل اورژانس وی را به بیمارستان منتقل می کنند اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشته و نهایتا فوت کرده است.

 وی اظهار داشت: با تایید خبر قتل بلافاصله بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و با هماهنگی قضائی ماموران پلیس آگاهی استان به همراه ماموران پاسگاه قرق، تحقیقات فنی و پلیسی را  آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان ادامه داد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی قاتل شده و وی را کمتر ۸ ساعت در یکی از شهرهای اطراف دستگیر کردند.

سرهنگ تجری با بیان اینکه علت قتل اختلافات قبلی با مقتول بود تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی است و مطمئن باشند خدمتگزاران مردم در مجموعه انتظامی برای حفظ نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان امنیت از هیچ تلاش و کوششی حتی ایثار جان خود دریغ نخواهند کرد.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر