زمان مطالعه: 1 دقیقه

وکیل قلابی در هرمزگان دستگیر شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان وکیل و ادعای نفوذ در دستگاه قضایی از مردم کلاهبرداری می کرد.
05 شهریور 1402
شناسه : 99168
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99168
162+
بالا
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان وکیل و ادعای نفوذ در دستگاه قضایی از مردم کلاهبرداری می کرد.

حادثه 24 - رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان وکیل و ادعای نفوذ در دستگاه قضایی از مردم کلاهبرداری می کرد.

بر اساس گزارش حفاظت و اطلاعات دادگستری شهرستان پارسیان در غرب هرمزگان و با شکایت تعدادی از اهالی این شهرستان از فردی که با جعل عنوان و معرفی خود به‌عنوان وکیل دادگستری مبادرت به کلاهبرداری کرده بود، این موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت

با اقدام حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و پس از دستگیری این فرد مشخص شد بر اساس مدارک موجود در پرونده و بنابر اظهارات شکات و مالباختگان، متهم این پرونده که به دروغ خود را به‌عنوان وکیل دادگستری معرفی کرده بود از افراد سابقه دار حرفه‌ای و دارای روابط اجتماعی کاذب است که با استفاده از سادگی برخی مراجعین و ظاهرسازی و ادعای اینکه می تواند با نفوذ در پرونده ها نزد مراجع انتظامی و مقامات قضایی مسیر و روند پرونده را تغییر دهد، مبادرت به ارتکاب جرم نموده و مبالغ قابل توجهی را دریافت کرده است

 اتهام وارده به متهم، جعل عنوان، مباشرت در کلاهبرداری و ادعای اعمال نفوذ است

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر