زمان مطالعه: 2 دقیقه

3 سارق مسلح غرب تهران به دام افتادند

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق مسلح در غرب تهران، خبر داد.
02 شهریور 1402
شناسه : 99102
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99102
178+
بالا
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق مسلح در غرب تهران، خبر داد.

حادثه 24 - معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق مسلح در غرب تهران، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری؛ معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی مسلحانه از شهروندان در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، 3 مرد جوان با استفاده از موتورسیکلت خود و با تهدید سلاح کلت کمری در غرب تهران طعمه‌های خود را شناسایی و در زمان مناسب اقدام به سرقت مسلحانه تلفن همراه شهروندان کرده‌اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: بنا بر حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و با تجزیه ‌و تحلیل‌های اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد آنها سابقه‌دار هستند.

سرهنگ نثاری عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند که همین سرنخ کافی بود تا سارقان مسلح در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه 3 مالخر پرونده نیز بازداشت شده‌اند، افزود: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت‌های مسلحانه تلفن همراه در جنوب تهران اعتراف و عنوان کردند بخاطر مصرف مواد مخدر دست به این اعمال مجرمانه زده‌اند.

سرهنگ نثاری با بیان اینکه مالباختگان در مواجه حضوری متهمان را شناسایی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند؛ همچنین با دستور مقام قضایی عکس‌ چهره‌باز متهمان برای شناسایی از سوی شهروندان منتشر شده است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر