زمان مطالعه: 3 دقیقه

اعتراف قاتل سرهنگ علی اصغر فرزام، کارشناس تصادفات

سرهنگ بازنشسته که کارشناس تصادف بود وقتی برای کارشناسی خودرو به شهرستان ری رفته بود به قتل رسید. با گذشت سه ماه از این ماجرا قاتل بازداشت و به ارتکاب قتل اعتراف کرد.
01 شهریور 1402
شناسه : 99073
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99073
510+
بالا
سرهنگ بازنشسته که کارشناس تصادف بود وقتی برای کارشناسی خودرو به شهرستان ری رفته بود به قتل رسید. با گذشت سه ماه از این ماجرا قاتل بازداشت و به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

حادثه 24 - سرهنگ بازنشسته که کارشناس تصادف بود وقتی برای کارشناسی خودرو به شهرستان ری رفته بود به قتل رسید. با گذشت سه ماه از این ماجرا قاتل بازداشت و به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

عصر بیستم اردیبهشت امسال دو مرد که سرنشینان خودرویی بودند هنگام عبور از یکی از محله‌های شهرستان ری هدف حمله مهاجمانی قرارگرفته و زخمی شدند. آنها از سوی رهگذران به بیمارستان شهدای هفتم  تیر شهرری  منتقل شدند اما یکی از آنها که مرد ۷۰ساله‌ای بود، فوت کرد و دیگری که ۱۶ضربه چاقو به وی اصابت کرده بود به‌طور معجزه آسایی زنده ماند.  در تحقیقات معلوم شد مقتول سرهنگ بازنشسته راهور و از کارشناسان تصادفات بوده و مرد جوان یکی از طرفین پرونده تصادفی بود. خانواده مقتول شناسایی شدند و همسرش در  تحقیقات گفت: شوهرم علی اصغر فرزام، سرهنگ پلیس راهور وسال‌ها نیز استاد دانشگاه بود. سال ۸۱ بازنشسته شده و درادامه به عنوان کارشناس تصادفات فعالیت می‌کرد. روز حادثه  قرار بود شوهرم برای کارشناسی تصادفی برود که بعد از چند ساعت متوجه مرگ او شدیم.

در ادامه  تحقیقات پلیسی، چند نفری در این رابطه بازداشت شدند اما منکر قتل بودند. همچنین با تحقیق از مرد زخمی معلوم شد او با مردی تصادف کرده بوده و چون آن روز کارشناس اصلی نبوده، مقتول برای بررسی خودرو و کارشناسی آمده بود. بعداز کارشناسی، سرهنگ بازنشسته را به سمت شورای حل اختلاف می‌برده تا نظریه را اعلام کند که در خیابان مورد حمله قرار گرفتند و این اتفاق رخ داده است. سرانجام چند روز پیش رد قاتل اصلی پرونده به نام فرشید به دست آمد و بازداشت شد. متهم در اعترافاتش گفت: سال گذشته به خاطر اختلاف ملکی با مردی دعوایم شد و او را با چاقو زخمی کردم . یک ماه در بیمارستان بستری بود و بعد فوت شد. بازداشت بودم تا این‌که معلوم شد ضربه‌ام کشنده نبوده و او در بیمارستان براثر سکته قلبی فوت کرده است. بعد از آزادی متوجه شدم، یکی از اقوامم با برادرش سوار خودرو بودندکه تصادف کردند. راننده با آنها دعوا و کتک کاری کرده و پرونده داشتند. به آنها گفتم نباید حق‌تان را با شکایت بگیرید و برای ما بد است که با دعوا و کتک کاری حق خود را نگیریم. آن روز وقتی کارشناس آمد و خودرو را بررسی کرد به دنبال‌شان رفتیم و مسیر حرکت خودروی‌شان را سد کرده و با راننده و کارشناس تصادفات درگیر شدیم. با شدت گرفتن درگیری من با چاقو به جان آنها افتادم و باعث مرگ کارشناس تصادفات شدم.

 با اعتراف متهم به قتل، او صحنه  قتل را بازسازی و روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر