زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی به سمت همسر به دلیل اختلافات خانوادگی در پیرانشهر

فرمانده انتظامی پیرانشهر گفت: فردی که اقدام به تیراندازی به سمت همسرش کرده بود، توسط پلیس در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.
01 شهریور 1402
شناسه : 99060
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99060
194+
بالا
فرمانده انتظامی پیرانشهر گفت: فردی که اقدام به تیراندازی به سمت همسرش کرده بود، توسط پلیس در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی پیرانشهر گفت: فردی که اقدام به تیراندازی به سمت همسرش کرده بود، توسط پلیس در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.

سرهنگ یونس ارجمند در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات شهرستان پیرانشهر، اکیپی از مأموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل، مشخص شد فردی با هویتی معلوم به سمت همسرش تیراندازی و سپس متواری شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان پیرانشهر تصریح کرد: سرانجام مأموران پلیس امنیت عمومی با شناسایی متهم، در کمترین زمان ممکن، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی های پلیس به بزه ارتکابی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ ارجمند با اشاره به اینکه فرد مجروح شده در مراکز درمانی تحت نظر پزشک است، بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم آگاه سازند و در صورت وجود اختلاف با دیگران، اختلاف موجود را تنها از طرق قانونی بر طرف کنند.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر