زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ هولناک 2 نفر در حیاط یک مدرسه در مهاباد

جانشین مسوول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: در حادثه سقوط یک دستگاه سه‌چرخه به داخل حیاط یک مدرسه ۲ نفر سرنشین آن جان باختند.
31 مرداد 1402
شناسه : 99053
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99053
216+
بالا
جانشین مسوول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: در حادثه سقوط یک دستگاه سه‌چرخه به داخل حیاط یک مدرسه ۲ نفر سرنشین آن جان باختند.

حادثه 24 - جانشین مسوول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: در حادثه سقوط یک دستگاه سه‌چرخه به داخل حیاط یک مدرسه ۲ نفر سرنشین آن جان باختند.

کمال آهمند روز سه‌شنبه افزود: این دستگاه سه چرخه که در خیابان سرداران مهاباد در حال تردد بود، به داخل حیاط مدرسه که پایین تر از سطح خیابان است، سقوط کرد و بر اثر شدت جراحت هر ۲ نفر سرنشین آن جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: پس از اعلام این حادثه تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی مهاباد خود را به محل حادثه رسانند اما با توجه به شدت جراحت هر ۲ نفر که مرد و به ترتیب ۴۱ و ۷۰ ساله بودند، جان باخته بودند.

مسوول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد ادامه داد: علت حادثه توسط نیروهای پلیس راهور در دست بررسی قرار دارد.

دیوارهای این واحد آموزشی که چندین متر ارتفاع دارد پایین تر از سطح خیابان و بدون حفاظ است و تیر ماه گذشته نیز پدر و دختر مهابادی پس از سقوط از دیوار این مدرسه به شدت مصدوم (شکستگی چند عضو) شده و به بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد منتقل شدند.

مدت زیادی است که ساکنان این منطقه از شهرداری و آموزش‌ و پرورش مهاباد درخواست نصب حفاظ روی دیوار این هنرستان کرده‌اند که تاکنون درخواست‌هایشان بدون اقدام مانده است.

سه‌چرخه یک وسیله نقلیه باری (ظرفیت کمتر از یک تُن) است که از ایمنی بسیار پایینی برخوردار است و با توجه به اینکه اسکلت آهنی دارد بر اثر واژگونی و تصادف در بسیاری از مواقع راننده آن جان خود را از دست می‌دهد.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر