زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف لیمو های تریاکی در تهران

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از ۱۰۶ کیلوگرم تریاک از محموله تجاری لیموترش توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران خبر داد.
31 مرداد 1402
شناسه : 99048
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99048
251+
بالا
فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از ۱۰۶ کیلوگرم تریاک از محموله تجاری لیموترش توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران خبر داد.

 حادثه 24 - فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از ۱۰۶ کیلوگرم تریاک از محموله تجاری لیموترش توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر صبح سه شنبه ۳۱ مرداد ماه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را با استفاده از شگرد جاساز مواد مخدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت را داشت با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود: با تحقیقات تخصصی و هماهنگی قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در قالب ۳ تیم عملیاتی به صورت نامحسوس به محورهای مواصلاتی ورودی شرق استان اعزام و پس از ساعت ها تلاش در موقعیت محور حرم به حرم خودرو مورد نظر را شناسایی و با شگردهای خاص پلیسی نسبت به توقیف آن اقدام و پس از بازرسی از خودروی مذکور ۱۰۶ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر که در قسمت بار لیموترش به صورت بطری‌های آب بندی شده جاساز شده بود را کشف کردند.

القاصی مهر در پایان سخنان خود با بیان اینکه مواد مخدر تاثیر زیادی بر افزایش میزان جرایم و در نتیجه کاهش امنیت دارد، از شهروندان خواست برای کاهش تبعات ناشی از این مواد هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر را سریعأ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر