زمان مطالعه: 1 دقیقه

کفاش کارچاق کن در گلستان رسوا شد

رئیس کل دادگستری استان گلستان از دستگیری فردی که در پوشش کفاشی اقدام به کارچاق‌کنی و دادن وعده حل مشکل مردم در دستگاه قضایی گالیکش را می‌داد، خبر داد.
31 مرداد 1402
شناسه : 99047
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99047
224+
بالا
رئیس کل دادگستری استان گلستان از دستگیری فردی که در پوشش کفاشی اقدام به کارچاق‌کنی و دادن وعده حل مشکل مردم در دستگاه قضایی گالیکش را می‌داد، خبر داد.

حادثه 24 - رئیس کل دادگستری استان گلستان از دستگیری فردی که در پوشش کفاشی اقدام به کارچاق‌کنی و دادن وعده حل مشکل مردم در دستگاه قضایی گالیکش را می‌داد، خبر داد.

 حیدر آسیابی، امروز سه‌شنبه، ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران گفت: فرد دستگیر شده، چند ماه پیش با تلاش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان شناسایی و به منظور شناسایی رابطان احتمالی، تحت نظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این کارچاق‌کن به حرفه کفاشی مشغول است، اظهار کرد: این فرد با ادعای این که با افرادی در دستگاه قضایی ارتباط دارد و می‌تواند مسیر پرونده را در ازای دریافت پول تغییر دهد، مردم را فریب می‌داد و از آنان پول می‌گرفت.

رئیس کل دادگستری استان گلستان ادامه داد: این فرد به اندازه پولی که از مردم در ازای انجام کارچاق کنی می‌گرفت، یک برگه رسید مبنی بر طلب از این افراد هم دریافت می‌کرد تا اگر از وی شکایت کردند، از طریق این رسید مدعی طلب از آنان شود و به این ترتیب افرادی که به دام او افتاده بودند از لو دادن او خودداری می‌کردند.

این مقام مسئول گفت: با تلاش کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، این فرد و همدست او دستگیر شده و هم اکنون در بازداشت به سر می‌برند.

آسیابی با اشاره به اینکه بررسی‌ها نشان داد که هیچ فردی در دستگاه قضایی استان با این فرد ارتباط ندارد، گفت: از افرادی که قربانی این فرد شده‌اند می‌خواهیم برای طرح شکایت به دادسرای گالیکش مراجعه کنند.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر