زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعترافات پدری که دختر 10 ساله اش را در شهرری کشت

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری پدری که دختر ۱۰ ساله افغانستانی‌اش را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم به ارتکاب جنایت اعتراف کرده است.
30 مرداد 1402
شناسه : 99012
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99012
301+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری پدری که دختر ۱۰ ساله افغانستانی‌اش را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم به ارتکاب جنایت اعتراف کرده است.

حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری پدری که دختر ۱۰ ساله افغانستانی‌اش را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم به ارتکاب جنایت اعتراف کرده است.

سرهنگ سیدرضا عمادالدینی در تشریح جزئیات این خبر گفت: بامداد یکشنبه بیست و نهم مرداد ماه، مرگ مشکوک دختر خردسالی بر اثر ضرب و جرح شدید در خانه‌ای در محدوده شهرری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد راهی محل حادثه شدند و با جسد دختر ۱۰ ساله‌ای مواجه شدند که آثار کبودی روی بدنش به شدت مشهود بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد یک کابل برق که به نظر می‌رسید آلت قتاله باشد، در گوشه‌ای از زمین خانه افتاده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: همین موضوع کافی بود تا ماموران کلانتری پدر دختربچه را هدف تحقیق قرار دهند. وی در همان بازجویی‌های اولیه از این جنایت هولناک رازگشایی کرد و گفت که چند سال قبل در کشور افغانستان ازدواج کردم و صاحب دختر شدم، اما خیلی زود از همسرم جدا شدم و با تنها فرزندم به ایران آمدم.

عمادالدینی خاطرنشان کرد: متهم در ادامه اعترافات خود گفت که در ایران با یک زن جوان آشنا شدم و مجددا ازدواج کردم و چند سال بعد صاحب فرزندان دیگری شدم. روز حادثه ما  به یک دورهمی رفتیم به همین خاطر دخترم در خانه تنها ماند. چند ساعت بعد هنگامی که از دورهمی بازگشتیم با به‌همریختگی خانه مواجه شدم و پی بردم دخترم در نبود ما این کار را انجام داده است. بسیار عصبانی شدم و با کابل برق دخترم را چندین مرتبه هدف ضرب و جرح شدید قرار دادم. پس از این حادثه فرزندم خوابید، اما دیگر صبح بیدار نشد.

وی با بیان این که ماموران کلانتری پس از این اعترافات، متهم را با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی دستگیر کردند، اظهار داشت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ (مبارزه با قتل) قرار گرفت. 

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر