زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی خونین در میامی به دلیل اختلافات شخصی

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری چهار نفر از عاملان تیراندازی در کمتر از چهار ساعت در شهرستان میامی خبر داد.
29 مرداد 1402
شناسه : 98950
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98950
172+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری چهار نفر از عاملان تیراندازی در کمتر از چهار ساعت در شهرستان میامی خبر داد.

حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری چهار نفر از عاملان تیراندازی در کمتر از چهار ساعت در شهرستان میامی خبر داد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یکی از روستاهای توابع شهرستان میامی بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد، چهار نفر در پی اختلافات شخصی اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری به فردی کردند که وی با اصابت ساچمه‌های گلوله از ناحیه سر، صورت و سینه به‌شدت آسیب دید و به‌سرعت توسط اورژانس به بیمارستان شاهرود منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به آغاز فرآیند اطلاعاتی پلیس برای شناسایی عاملان تیراندازی اضافه کرد: در نهایت با اقدامات تخصصی و به‌کارگیری تجهیزات هوشمند در کمتر از چهار ساعت، مخفیگاه متهمان در یکی دیگر از روستاهای توابع شهر میامی شناسایی شد.

میراحمدی ادامه داد: با اعزام سه تیم عملیاتی، هر چهار نفر در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و یک قبضه سلاح شکاری در مخفیگاه آنها کشف شد.

وی با بیان اینکه عاملان تیراندازی هدفشان را از این اقدام مجرمانه اختلافات شخصی عنوان کردند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و پس از تعیین وثیقه روانه زندان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: پلیس به حکم قانون و مقتدرانه با افرادی که بخواهند به هر طریقی باقدرت‌نمایی آسایش مردم را سلب و ناقض امنیت باشند، برخورد خواهد کرد و این افراد بدانند پلیس با هیچ‌کسی در خصوص امنیت جامعه مماشات نمی‌کند.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر