زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری سارقان 15 میلیاردی طلا از یک مغازه طلافروشی در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان در پی سرقت از یک طلافروشی، اظهار داشت: در این رابطه دو نفر سارق دستگیر و نیم کیلو طلا از آنها کشف شد.
29 مرداد 1402
شناسه : 98949
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98949
208+
بالا
فرمانده انتظامی استان زنجان در پی سرقت از یک طلافروشی، اظهار داشت: در این رابطه دو نفر سارق دستگیر و نیم کیلو طلا از آنها کشف شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان زنجان در پی سرقت از یک طلافروشی، اظهار داشت: در این رابطه دو نفر سارق دستگیر و نیم کیلو طلا از آنها کشف شد.

سردار محمد طراقیه، فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات از یک مغازه طلا فروشی، دستگیری عامل یا عاملان این سرقت به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 12 فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: مأموران با بررسی میدانی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی سرانجام دو نفر سارق را در این رابطه شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از منزل این دو متهم اموال سرقتی شامل 3 عدد دستبند، یک عدد انگشتر، 2 عدد زنجیر با پلاک و 4 عدد سکه جمعا به وزن بیش از نیم کیلو کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به ارزش15 میلیارد ریالی این مقدار طلا  و مسکوکات سرقتی، خاطر نشان کرد: اموال کشف شده به مالباخته استرداد و متهمان با قرار مقام قضائی روانه زندان شدند.

آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر