زمان مطالعه: 2 دقیقه

‌دستگیری 20 نفر در ارتباط با ‌حادثه تروریستی‌ شیراز

رئیس کل دادگستری فارس از صدور آرای هتاکان ‌آمر به معروف در باغ نارنجستان‌ خبر داد و گفت: تبعید، شلاق و جریمه سنگین برای متهمان‌ در نظر گرفته شده است.
26 مرداد 1402
شناسه : 98903
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98903
201+
بالا
رئیس کل دادگستری فارس از صدور آرای هتاکان ‌آمر به معروف در باغ نارنجستان‌ خبر داد و گفت: تبعید، شلاق و جریمه سنگین برای متهمان‌ در نظر گرفته شده است.

حادثه 24 -  رئیس کل دادگستری فارس از صدور آرای هتاکان ‌آمر به معروف در باغ نارنجستان‌ خبر داد و گفت: تبعید، شلاق و جریمه سنگین برای متهمان‌ در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌کاظم موسوی در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد، درباره ‌ هتک حرمت به بانوی آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام‌ اظهار ‌داشت: رای در خصوص ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان قوام ابلاغ شده، اما به دلیل حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) اعلام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص امر به معروف بسیار جدی برخورد می‌کنیم تا کسی جرات پیدا نکند هیچنین کاری انجام دهد، افزود: سه رای در خصوص حادثه نارنجستان قوام از جمله تبعید، شلاق و جریمه سنگین صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان فار‌س با اشاره به حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهارداشت: کیفرخواست متهم اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) هفته بعد صادر خواهد شد.

 موسوی با بیان اینکه در آخرین مرحله که به اتمام رسیده 20 نفر دستگیر شده‌اند، تاکید کرد: در واقع هرکسی که کوچک‌ترین نقشی در استان و خارج از استان با حادثه داشته، دستگیر شده است.

وی در خصوص مسائل مربوط به اینکه چطور تروریست داعشی وارد حرم شده است؟ گفت: یک شخص از بیرون شروع به تیراندازی می‌کند تا فرد امنیتی اسلحه خود را بیرون بیاورد این شخص وارد حرم مطهر شده است، نخستین نفری هم که تیر می‌خورد نیروی امنیتی حرم مطهر بوده است، قصد تروریست حرم سیدمیرمحمد بوده که به هدف خود نرسیده است.

موسوی افزود: تروریست حادثه شاهچراغ (ع) حدود 25 سال سن دارد و تاجیک است به هیچ وجه هم از حادثه‌ای که رقم زده پشیمان نیست، در واقع اینقدر مغز این شخص را شستشو داده اند که با توجه به اینکه هیچ پشتوانه‌ای هم ندارد باز هم پشیمان نیست.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر