زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل یک زن توسط شوهرش در پاکدشت/ قاتل در اصفهان دستگیر شد

فرمانده انتظامی پاکدشت از وقوع قتل یک زن توسط شوهرش سابقش در این شهرستان خبر داد و گفت: با اقدامات پلیسی قاتل در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
26 مرداد 1402
شناسه : 98902
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98902
301+
بالا
فرمانده انتظامی پاکدشت از وقوع قتل یک زن توسط شوهرش سابقش در این شهرستان خبر داد و گفت: با اقدامات پلیسی قاتل در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی پاکدشت از وقوع قتل یک زن توسط شوهرش سابقش در این شهرستان خبر داد و گفت: با اقدامات پلیسی قاتل در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نجم الدین مرادی با اشاره به وقوع قتل در شهرستان پاکدشت اظهار داشت: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر تیراندازی به سمت یک زن در یکی از محلات پاکدشت، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان جهت بررسی صحنه جرم در محل مذکور حاضر شدند.

وی افزود: با توجه به تحقیقات صورت گرفته و بازدید محل قتل و جسد مقتوله، مشخص شد شوهر سابق مقتوله به سمت وی تیراندازی و وی را به قتل رسانده و در جریان تیر اندازی پدر مقتول نیز از ناحیه دست زخمی شده است.

فرمانده انتظامی پاکدشت در ادامه گفت: با انجام اقدامات پلیسی قاتل در استان اصفهان شناسایی، دستگیر و در تحقیقات لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت از همسر سابقم درخواست کردم که به زندگی مشترکمان رجوع کند که وی قبول نکرده و در این خصوص مشاجره تلفنی داشتیم و سپس با سلاح گرم به درب منزل مقتوله مراجعه و او را کشتم .

سرهنگ مرادی در پایان خاطرنشان کرد: حین دستگیری قاتل سلاح مورد استفاده در قتل کشف و پرونده پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.  

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر