زمان مطالعه: 2 دقیقه

حمله وحشیانه 2 دایی با چاقو و میلگرد به خواهرزاده در بلوار «توس» مشهد

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اعلام کرد: عاملان ضرب و جرح و حمله وحشیانه به یک نوجوان ۱۶ ساله در بلوار «توس» مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
25 مرداد 1402
شناسه : 98893
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98893
1405+
بالا
فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اعلام کرد: عاملان ضرب و جرح و حمله وحشیانه به یک نوجوان ۱۶ ساله در بلوار «توس» مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

حادثه 24 - فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اعلام کرد: عاملان ضرب و جرح و حمله وحشیانه به یک نوجوان ۱۶ ساله در بلوار «توس» مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

به نقل از فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، ساعت ١٢ ظهر بیست و دوم تیرماه سال جاری نوجوانی ۱۶ ساله که برای تعمیر موتورسیکلتش به یک موتورسازی واقع در شهرک «حجت» رفته بود توسط سه مرد جوان به صورت وحشیانه مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

 بر اساس این گزارش، در جریان این نزاع ضاربان با میلگرد و چاقو بیش از ۲۰ ضربه به سر و بدن این نوجوان وارد کردند که این فرد به شدت مجروح و با کمک نیروهای امدادی در بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستانهای مشهد بستری شد.

ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد به محض دریافت این گزارش با دستور فرمانده انتظامی مشهد تحقیقات میدانی گسترده ای را برای شناسایی محل اختفای این افراد شرور دارای سوابق متعدد کیفری آغاز کردند.

بر طبق این گزارش، در تحقیقات اولیه از خانواده ضارب و تصاویر دوربین های مداربسته مشخص شد که فرد مضروب خواهرزاده ۲ نفر از ضاربان است و این افراد که اتباع خارجی اند در پی اختلافات طایفه ای و خانواده‌ای و کینه قبلی چندین مرتبه با همدیگر درگیری داشته اند.

این گزارش می افزاید: با توجه به اینکه متهمان به صورت مداوم محل اختفای خود را تغییر می دادند، تحقیقات برای دستگیری آنها به کندی پیش می رفت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص محل اختفای آنها در یکی از روستاهای محدوده شمال شهر مشهد به دست آمد و بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی این افراد شرور را طی یک عملیات شبانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعدادی سلاح سرد شامل قمه، چاقو و چماق کشف کردند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر