زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری سارق طلا در ورامین / ۷ میلیارد ریال طلای مسروقه به مالباخته برگردانده شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری سارق سکه و طلاجات خبر داد و گفت: ۷ میلیارد ریال طلای مسروقه کشف و به مالباخته برگردانده شد.
25 مرداد 1402
شناسه : 98883
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98883
160+
بالا
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری سارق سکه و طلاجات خبر داد و گفت: ۷ میلیارد ریال طلای مسروقه کشف و به مالباخته برگردانده شد.

 حادثه 24 - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری سارق سکه و طلاجات خبر داد و گفت: ۷ میلیارد ریال طلای مسروقه کشف و به مالباخته برگردانده شد.

 جعفر شمس بیرانوند در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام گزارش خانمی به واحد گشت مستقر در خیابان با حالت آشفته و پریشان ، مبنی بر سرقت طلا و سکه از داخل کیفش در معابر ، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهید قدوسی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی سه نفر در این خصوص شده و با هماهنگی مقام قضایی هر سه نفر را در مخفیگاه‌شان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری به سرقت مقدار تقریبی ۴۰۰ گرم طلاجات و تعدادی سکه طلا به ارزش ۷ میلیارد ریال از داخل کیف دستی شاکی در سطح خیابان اعتراف کردند.

بیرانوند در پایان سخنان خود با بیان اینکه کلیه اموال مسروقه کشف و تحویل مالباخته شد ، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر