زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبردار ۲٠٠ میلیاردی در قزوین روانه زندان شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری کلاهبردار حرفه ای و متواری با محکومیت مالی 200 میلیارد ریالی در عملیات پلیس شهرستان قزوین خبرداد.
25 مرداد 1402
شناسه : 98881
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98881
192+
بالا
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری کلاهبردار حرفه ای و متواری با محکومیت مالی 200 میلیارد ریالی در عملیات پلیس شهرستان قزوین خبرداد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری کلاهبردار حرفه ای و متواری با محکومیت مالی 200 میلیارد ریالی در عملیات پلیس شهرستان قزوین خبرداد.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان ساکن شهرستان مشهد به ماموران خدمات قضائی شهرستان قزوین و ارائه دستور قضائی مبنی بر دستگیری جاعل و کلاهبردار متواری، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با راهنمایی شاکی محل اختفاء کلاهبردار متواری در یکی از محلات شهر قزوین شناسایی؛ که پس از هماهنگی قضائی و با اشرافیت کامل اطلاعاتی، کلاهبردار در عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده به جرم ارتکابی گفت: شگرد مجرمانه این فرد جعل سند و کلاهبرداری از طریق فروش مال غیر بوده است.

سردار ابراهیمی خاطر نشان کرد: این کلاهبردار حرفه ای مجکومیت مالی به مبلغ 200 میلیارد دارد که با دستور مرجع قضائی روانه زندان شد.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر