زمان مطالعه: 2 دقیقه

رسوا شدن پزشک قلابی در بهارستان

رئیس نظام پزشکی شهرستان بهارستان از دستگیری پزشک قلابی با فعالیت ۱۰ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: پزشک قلابی با مشخص شدن هویت جعلی و طبابت بدون مجوز توسط دستگاه قضایی روانه زندان شد.
25 مرداد 1402
شناسه : 98880
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98880
316+
بالا
رئیس نظام پزشکی شهرستان بهارستان از دستگیری پزشک قلابی با فعالیت ۱۰ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: پزشک قلابی با مشخص شدن هویت جعلی و طبابت بدون مجوز توسط دستگاه قضایی روانه زندان شد.

 حادثه 24 - رئیس نظام پزشکی شهرستان بهارستان از دستگیری پزشک قلابی با فعالیت ۱۰ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: پزشک قلابی با مشخص شدن هویت جعلی و طبابت بدون مجوز توسط دستگاه قضایی روانه زندان شد.

اورنگ یوسفی با بیان اینکه بیش از یک هزار پزشک تخصصی و فوق تخصصی عضو نظام پزشکی بهارستان هستند، اظهار داشت: به دنبال تحقیقات انجام شده موفق شدیم پزشک قلابی را با مهر نظام پزشکی یک پزشک ایرانی که در کانادا ساکن است در نسیم‌شهر شناسایی کنیم.

 وی به فعالیت این پزشک قلابی در قالب یک مطب در محله احمدآباد جانسپار اشاره کرد و افزود: نظام پزشکی بهارستان به همراه پزشک اصلی که در کانادا ساکن است از این پزشک قلابی و جاعل طرح شکایت کرده و متهم توسط دستگاه قضایی و پلیس دستگیر شد.

رئیس نظام پزشکی بهارستان در ادامه گفت: مشخصات هویتی پزشک قلابی با پزشک اصلی یکسان بود، لذا نظام پزشکی بهارستان این پزشک را از کار محروم کردند، وی با تغییر آدرس به فعالیت خود ادامه می‌داد تا در نهایت با حضور پزشک اصلی پرونده قضایی برای پزشک قلابی بنام آقای (ف.ف) تشکیل شد.

یوسفی گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی دادستانی، پزشک قلابی دستگیر و با مشخص شدن هویت جعلی و طبابت بدون مجوز توسط دستگاه قضایی به زندان روانه شد.

وی تأکید کرد: این پزشک قلابی در محله احمدآباد نسیم‌شهر فعالیت داشت و اگر مردم از او شکایت دارند می‌توانند به دادسرا و یا نظام پزشکی بهارستان مراجعه کنند.

رئیس نظام پزشکی بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت تمامی پزشکان در شهرستان رصد می‌شود و مردم در صورت برخورد با موارد مشکوک حتماً با سازمان نظام پزشکی و یا پلیس تماس حاصل کنند تا از فعالیت غیرمجاز افراد و پزشکان قلابی که گاهی صدمات جبران ناپذیری به جامعه وارد می‌کنند، گرفته شود.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر