زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ راننده در واژگونی آتشین وانت پراید در شرق تهران

واژگونی و حریق یک دستگاه وانت پراید در شرق تهران منجر به مرگ راننده شد.
24 مرداد 1402
شناسه : 98848
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98848
157+
بالا
واژگونی و حریق یک دستگاه وانت پراید در شرق تهران منجر به مرگ راننده شد.

 حادثه 24 - واژگونی و حریق یک دستگاه وانت پراید در شرق تهران منجر به مرگ راننده شد.

سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در این‌باره گفت:‌ حادثه واژگونی و حریق یک‌دستگاه وانت پراید در ساعت ۶:۳۵ صبح امروز درمسیر غرب به شرق خیابان دماوند در محدوده سه راه آزمایش به پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام شد که با حضور ماموران پلیس راهور در محل مشاهده شد این خودرو در حین حرکت از مسیر خود منحرف و به سمت چپ واژگون شده است. 

 وی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی اقدام به اطفاء حریق خودرو کردند، اظهارکرد:‌ با خارج کردن راننده از کابین خودرو و تحویل او به عوامل اورژانس مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است. 

جوانبخت درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت:‌ بررسی کارشناسان اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی حاکی از آن بود که عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه که احتمالا ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده بوده، منجر به این حادثه شده است. 

همچنین سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز در این خصوص گفت: وقوع این حادثه در ساعت ۶:۱۱ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد. این وانت پراید حامل بار نوشیدنی از جمله آب معدنی و ... بود و آتش‌سوزی در قسمت موتور و کابین آن رخ داده بود که متاسفانه منجر به مرگ راننده شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر