زمان مطالعه: 1 دقیقه

واژگونی خودروی ۲ سارق هنگام فرار از چنگال پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری دو سارق که در حین فرار خودرویشان واژگون شده بود، خبر داد.
24 مرداد 1402
شناسه : 98844
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98844
227+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری دو سارق که در حین فرار خودرویشان واژگون شده بود، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری دو سارق که در حین فرار خودرویشان واژگون شده بود، خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه در تشریح جزئیات این خبر گفت: به‌دنبال دریافت خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو در محدوده جاده نظامی، واحد گشت کلانتری ۱۵ منجیل آباد در محل حاضر و در بدو ورود با خودروی تیبای واژگون شده با دو سرنشین مصدوم مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با رفتارهای غیرعادی سرنشینان آسیب دیده روبه‌رو شدند، افزود: در تحقیقات انجام شده و سوالات هدفمند از سرنشینان خودرو مشخص شد که دقایقی قبل سرنشینان خودروی فوق قصد سرقت سیم و کابل برق از پادگان ارتش را داشتند که با مشاهده نگهبان پادگان اقدام به فرار کرده و در حین فرار بودند که خودرویشان واژگون شده است.

زنگنه با بیان اینکه در این حادثه دو سارق دچار مصدومیت شدند، گفت: در ادامه این افراد از سوی نگهبانان پادگان مورد شناسایی  قرار گرفته و از سوی پلیس دستگیر و به مرکز درمانی منتقل شدند. با توجه به اینکه مصدومیت این دو سارق جدی نبود، آنان مدتی بعد با نظر پزشک از مرکز درمانی ترخیص شده و به کلانتری منتقل شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه این افراد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند، گفت: دو متهم به جرم خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر