زمان مطالعه: 1 دقیقه

عاملان گروگان گیری ورامین در کرج و سرپل ذهاب دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۴ آدم‌ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی شرق استان تهران با اخذ نیابت قضائی در کرج و سرپل ذهاب با انجام ۲ عملیات منسجم و غافلگیرانه خبر داد.
24 مرداد 1402
شناسه : 98837
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98837
195+
بالا
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۴ آدم‌ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی شرق استان تهران با اخذ نیابت قضائی در کرج و سرپل ذهاب با انجام ۲ عملیات منسجم و غافلگیرانه خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۴ آدم‌ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی شرق استان تهران با اخذ نیابت قضائی در کرج و سرپل ذهاب با انجام ۲ عملیات منسجم و غافلگیرانه خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر با اشاره به شناسایی یک فقره آدم‌ربایی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره فقدانی مسکوک به آدم‌ربایی در شهرستان ورامین، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: شاکی پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی استان مراجعه و اعلام داشت که فرزند مفقودشده‌اش طی دو مرحله با خانواده تماس و اعلام داشته وی را ربوده‌اند و افراد گروگان گیر در قبال آزادی وی مبلغ 10 میلیارد ریال وجه نقد درخواست کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان واقع در کرج و سرپل ذهاب شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ نیابت قضائی با انجام 2 عملیات منسجم و غافلگیرانه 4 نفر از اعضای باند آدم‌رباها دستگیر و گروگان بدون هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی از بند گروگان گیران رهایی و به آغوش خانواده بازگشت.

سردار القاصی مهر اعلام داشت: طی تحقیقات به‌عمل‌آمده از متهمان دستگیرشده به جرم آدم‌ربایی و اخاذی به مبلغ 10 میلیارد ریال اعتراف که پرونده تکمیل و به همراه متهمان به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی ارسال شد.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که هرگونه فعالیت مجرمانه بزهکاران را در کوتاه‌ترین زمان کشف می‌کند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر