زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوگوش دستگیر شد

سارق سابقه‌دار، معروف به «گوگوش» که با تشکیل باند در بی‌آرتی و مترو موبایل سرقت می‌کردند، همراه همدستانش در دام پلیس گرفتار شدند.
24 مرداد 1402
شناسه : 98835
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98835
316+
بالا
سارق سابقه‌دار، معروف به «گوگوش» که با تشکیل باند در بی‌آرتی و مترو موبایل سرقت می‌کردند، همراه همدستانش در دام پلیس گرفتار شدند.

حادثه 24 - سارق سابقه‌دار، معروف به «گوگوش» که با تشکیل باند در بی‌آرتی و مترو موبایل سرقت می‌کردند، همراه همدستانش در دام پلیس گرفتار شدند.

از اوایل دی سال گذشته زنان و دختران جوان با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران شکایت کردند موقع سواروپیاده‌شدن در مترو یا ایستگاه‌های اتوبوس شهری گوشی‌های‌شان سرقت شده است. با بررسی فیلم دوربین‌های محل‌های سرقت، تصویر سارق زن به‌دست‌آمد. متهم زنی خلافکار به‌نام گوگوش بود که چند روز پیش همراه برادرش دستگیر شدند. زن جوان در تحقیقات گفت: پدرم خلافکار و معتاد بود. من و اعضای خانواده را مجبور به سرقت و کار خلاف می‌کرد. در نوجوانی مرا به زور کتک در برابر مقداری پول و مواد به عقد مردی خلافکار درآورد که ۱۵ سال از من بزرگ‌تر بود. شوهرم هم مثل پدرم مرا مجبور می‌کرد مواد بفروشم یا سرقت کنم. شوهرم سرانجام بابت سرقت‌های مسلحانه از خانه‌ها با همدستانش بازداشت شد. او به رد مال و ۳۰ سال حبس محکوم شد که توانستم غیابی طلاق بگیرم. به خانه پدری برگشتم اما دوباره سرقت می‌کردم. چند بار زندان افتادم. آخرین بار یک‌سال قبل آزاد شده و تصمیم گرفتم یک گروه زنانه برای سرقت راه‌بیندازم. با سه هم‌بندی سابقم این گروه را تشکیل دادیم. در اتوبوس بی‌آرتی و مترو یکی از اعضای باند با مسافر حرف می‌زد و بقیه در آن شلوغی نزدیک می‌شدند و با بازکردن کیف او و چند مسافر کناری گوشی‌های‌شان را سرقت می‌کردند. به‌خاطر علاقه‌ام به یک خواننده لس‌آنجلسی به گوگوش معروف شده بودم.

محمد ولدی‌بیرانوند، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با تایید این خبر گفت: با اعتراف این زن، همدستانش هم بازداشت شده و به ۲۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر