زمان مطالعه: 1 دقیقه

چاقوکشی مرگبار در یکی از پارک های کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از درگیری منجر به قتل در یکی از پارک های این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر شد.
23 مرداد 1402
شناسه : 98818
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98818
372+
بالا
فرمانده انتظامی کنگاور از درگیری منجر به قتل در یکی از پارک های این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی کنگاور از درگیری منجر به قتل در یکی از پارک های این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر شد.

سرهنگ حیدر حق جویان اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به جرح در یکی از پارک‌های شهرستان بلافاصله چند اکیپ شامل پلیس امنیت عمومی، یگان امداد و کلانتری به محل اعزام شدند.

 وی افزود: در بررسی های اولیه توسط پلیس مشخص شد چند جوان با سلاح سرد با هم درگیر شده و از نواحی مختلف بدن دچار مجروحیت شده‌اند که متاسفانه یکی از آنها در اثر شدت جراحت فوت کرد.

فرمانده انتظامی کنگاور ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی قاتل شده و او را که به یکی از استانهای همجوار گریخته بود، ظرف مدت کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر کردند.

سرهنگ حق جویان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و ارجاع آن به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر