زمان مطالعه: 1 دقیقه

جاسازی ماهرانه هروئین در بار کود حیوانی در محور زاهدان به کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۵۰ کیلو هروئین زیر بار کود حیوانی یک دستگاه کامیون عبوری در محور زاهدان به کرمان خبر داد.
23 مرداد 1402
شناسه : 98813
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98813
247+
بالا
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۵۰ کیلو هروئین زیر بار کود حیوانی یک دستگاه کامیون عبوری در محور زاهدان به کرمان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۵۰ کیلو هروئین زیر بار کود حیوانی یک دستگاه کامیون عبوری در محور زاهدان به کرمان خبر داد.

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بم هنگام کنترل شبانه محور اصلی این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل کود حیوانی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس در بازرسی دقیق این کامیون به جاسازی مواد مخدر زیر بار آن پی بردند و با تلاش چندین ساعته خود ۲۵۰ کیلو هروئین را از لابه‌لای کودهای حیوانی این کامیون خارج کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این عملیات تصریح کرد: این متهمان که درصدد انتقال شبانه این محموله سنگین مواد مخدر صنعتی از شرق به مناطق شمالی کشور بودند که پس از واکاوی های اطلاعاتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

استان کرمان به دلیل همجواری با استان های مرزی شرق کشور محل تردد قاچاقچیان و جابه جایی انواع مواد مخدر به سایر نقاط کشور است که در راه مبارزه با این پدیده شوم هزینه های مادی و معنوی زیادی متحمل می شود.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر