زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری جاعل ارزهای خارجی در همدان/ کشف 415 برگه 100 دلاری و 100 عدد برگه 500 یورویی

جانشین انتظامی استان همدان گفت: فردی که ارزهای خارجی به تعداد ۴۱۵ عدد برگه ۱۰۰ دلاری و ۱۰۰ عدد برگه ۵۰۰ یورویی را در همدان جعل کرده بود، دستگیر شد.
23 مرداد 1402
شناسه : 98811
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98811
213+
بالا
جانشین انتظامی استان همدان گفت: فردی که ارزهای خارجی به تعداد ۴۱۵ عدد برگه ۱۰۰ دلاری و ۱۰۰ عدد برگه ۵۰۰ یورویی را در همدان جعل کرده بود، دستگیر شد.

حادثه 24 - جانشین انتظامی استان همدان گفت: فردی که ارزهای خارجی به تعداد ۴۱۵ عدد برگه ۱۰۰ دلاری و ۱۰۰ عدد برگه ۵۰۰ یورویی را در همدان جعل کرده بود، دستگیر شد.

 سردار رضا زارعی  در توضیح این خبر افزود: در پی مراجعه شخصی به کلانتری ۱۹  فرهنگیان همدان و اعلام شکایت از فردی که در ازای پرداخت مبلغی از بدهی ۲۵ میلیارد ریالی خود، دلار و یورو جعلی را تحویل داده و هم اکنون جوابگوی تلفن خود نیست، تحقیقات خاص پلیسی برای شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت. ️

 وی افزود: با وجود اینکه متهم تلفن همراه خود را خاموش و از آدرس سابق خود نیز نقل مکان کرده بود، با شگردهای خاص پلیسی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

کشف کالای قاچاق در همدان ️

جانشین انتظامی استان همدان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با تشدید اقدامات کنترلی هدفمند حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند. ️

سردار زارعی افزود: در این راستا ماموران پس از هماهنگی های لازم و بازرسی از کامیون یاد شده موفق به کشف هشت هزار و ۷۰۰ عدد کالای قاچاق شامل مواد خوراکی، پوشاک، لوازم برقی و خانگی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال شدند که در این راستا ۲ نفر دستگیر و پرونده قضایی تشکیل و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر