زمان مطالعه: 1 دقیقه

دختر ۱۵ ساله بهشهری در دریای خزر قربانی شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع حادثه غریق و مرگ دختر جوان ۱۵ ساله اهل روستای قره تپه در دریای میانکاله شهرستان بهشهر خبر داد.
22 مرداد 1402
شناسه : 98776
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98776
470+
بالا
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع حادثه غریق و مرگ دختر جوان ۱۵ ساله اهل روستای قره تپه در دریای میانکاله شهرستان بهشهر خبر داد.

حادثه 24 - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع حادثه غریق و مرگ دختر جوان ۱۵ ساله اهل روستای قره تپه در دریای میانکاله شهرستان بهشهر خبر داد.

سرهنگ سید جعفر ساداتی افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه غریق در منطقه ساحلی دهستان میانکاله شهرستان بهشهر، ماموران پاسگاه امیرآباد به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه، در بررسی های اولیه دریافتند، دختر جوان ۱۵ ساله اهل و ساکن روستای قره تپه شهرستان بهشهر که برای شنا به منطقه میانکاله رفته بود به علت آشنا نبودن به فنون شنا در دریا غرق شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه یک دختر ۱۱ ساله دیگر نیز در این حادثه توسط ناجیان غریق نجات یافت، تصریح کرد: با حضور گروه های امداد، جسد دختر ۱۵ ساله به بیرون از آب منتقل و تحویل سردخانه شد.

سرهنگ ساداتی با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می کنند، از آنان خواست: از طرح های سالم سازی دریا و مناطقی که ناجیان غریق در آنجا حضور دارند برای شنا استفاده کنند تا دچار سانحه نشوند.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر