زمان مطالعه: 4 دقیقه

۱۰ ایده جذاب برای ست کردن شلوار و پیراهن در استایل ایزی فرمال مردانه

اینکه ست شلوار و پیراهن را یکی از خسته‌کننده‌ترین استایل‌های مردانه در جهان بدانیم، بی انصافی است. چون در این ترکیب شما از گزینه‌های جذابی در کنار یکدیگر می‌توانید استفاده کنید که هریک به تنهایی می‌توانند سهم زیادی در جذاب‌تر به‌نظر رسیدن استایل ظاهری شما داشته باشند.
22 مرداد 1402
شناسه : 98765
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98765
255+
بالا
اینکه ست شلوار و پیراهن را یکی از خسته‌کننده‌ترین استایل‌های مردانه در جهان بدانیم، بی انصافی است. چون در این ترکیب شما از گزینه‌های جذابی در کنار یکدیگر می‌توانید استفاده کنید که هریک به تنهایی می‌توانند سهم زیادی در جذاب‌تر به‌نظر رسیدن استایل ظاهری شما داشته باشند.

 

حادثه 24 - اینکه ست شلوار و پیراهن را یکی از خسته‌کننده‌ترین استایل‌های مردانه در جهان بدانیم، بی انصافی است. چون در این ترکیب شما از گزینه‌های جذابی در کنار یکدیگر می‌توانید استفاده کنید که هریک به تنهایی می‌توانند سهم زیادی در جذاب‌تر به‌نظر رسیدن استایل ظاهری شما داشته باشند.

ضمنا روزهایی که استایل آقایان تنها به تعداد اندکی شلوار و پیراهن محدود بود، دیگر گذشته است و امروزه آقایان گزینه‌های بسیاری در اختیار دارند تا با استفاده از آن‌ها تغییراتی اساسی در استایل ظاهری خود ایجاد کنند و همچنین با ترکیب مدل‌های متنوعی از لباس‌های مردانه، به استایل‌های کهنه خود رنگ و بویی امروزی ببخشند.

برای ست کردن شلوار و پیراهن چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

در هنگام ست کردن انواع لباس‌ها بایکدیگر همیشه این اصل مهم را به یاد داشته باشید که میان لباس‌های شما یک تناسب رنگی مناسب وجود داشته باشد. چون اگر فقط به این اصل پایبند باشید، بسیاری از مشکلات شما برای ست کردن انواع لباس‌ها بایکدیگر رفع خواهد شد و همچنین اگر لباس‌هایی بپوشید که باهمتضاد رنگی دارند، نشان از غیرحرفه‌ای بودن شما خواهد بود.

اما هرگز انتظار نداشته باشید که تنها با عمل به اصل بالا، استایل شما حرفه‌ای به‌نظر برسد. چون هریک از ترکیبات لباس اصول و قواعد مخصوص به خود را دارد که به عنوان مثال از جمله نکات مربوط به ست کردن شلوار و پیراهن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • شلوار مشکی خود را با یک پیراهن سفید ترکیب کنید.
  • حتما به همراه یک شلوار خاکستری یک پیراهن کرم یا آبی رنگ بپوشید. البته در این ترکیب به عنوان جایگزین از پیراهن سفید هم می‌توانید استفاده کنید.

چه ایده های جذابی برای ست کردن شلوار و پیراهن در استایل رسمی وجود دارد؟

تغییرات ایجاد شده در صنعت مد به میزان قابل توجهی استایل آقایان را تحت تاثیر قرار داده است. چون دیگر شما نمی‌توانید لباسی را پیدا کنید که ظاهری خسته‌کننده داشته باشد؛ بنابراین باید حق بدهیم که بسیاری از آقایان برای ایجاد یک استایل مناسب با استفاده از شلوار و پیراهن کمی دچار شک و تردید شوند.

اما خبر خوب این است که ما در اینجا قصد داریم تا ایده‌های جذابی برای ست کردن شلوار و پیراهن در استایل رسمی به شما معرفی کنیم تا بنا به سلیقه خود تعدادی از آن‌ها را انتخاب کنید. ضمنا این ایده‌ها شما را از انجام کارهای پیچیده برای داشتن استایل رسمی جذاب بی‌نیاز می‌کنند و با استفاده از این ایده‌ها تنها کاری که شما باید انجام بدهید، لذت بردن از استایل رسمی جدیدتان است.

۱- پوشیدن یک شلوار خاکستری رنگ همراه با یک پیراهن مشکی رنگ

۲- استفاده از ترکیب شلوار مشکی با پیراهن آبی

۳- ترکیب شلوار مشکی با پیراهن آبی تیره

۴- پوشیدن همزمان پیراهن تیره رنگ و شلوار مشکی

۵- یک استایل رسمی شیک، ترکیب شلوار کرم یا روشن رنگ با یک پیراهن مشکی

۶- حضور در موقعیتی خاص با استایلی خاص، ترکیب شلوار و پیراهن سفید با یک بلیزر

۷- یک استایل خیره‌کننده، پوشیدنشلوار قهوه‌ای یا تیره رنگ با یک پیراهن سفید رنگ

۸- ایجاد یک تغییر اساسی، پوشیدن شلوار سبز با پیراهن سفید

۹- استایل رسمی حرفه‌ای، ترکیب شلوار سفید با پیراهن آبی

۱۰- رسمی بودن در عین سادگی، پوشیدن شلوار خاکستری با پیراهن سفید

سخن پایانی

در آخر باید بازهم به این نکته مهم اشاره کنیم که به دلیل تنوع بسیار بالای شلوار و پیراهن مردانه، انتخاب گزینه‌ای مناسب برای ایجاد یک استایل رسمی مردانه کار چندان آسانی نخواهد بود. اما اگر اطلاعات کافی درخصوص روش‌های ست کردن صحیح لباس‌ها داشته باشید، این کار هرگز برای شما غیرممکن نخواهد بود.

ارسال نظر