زمان مطالعه: 2 دقیقه

سوختن ۳ سمند در آتش تعمیرگاه خودرو در شرق تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک گاراژ و تعمیرگاه خودرو در شرق تهران خبر داد.
21 مرداد 1402
شناسه : 98758
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98758
184+
بالا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک گاراژ و تعمیرگاه خودرو در شرق تهران خبر داد.

حادثه 24 - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک گاراژ و تعمیرگاه خودرو در شرق تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۲:۵۰ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در گاراژ و تعمیرگاه خودرو در خیابان دماوند ابتدای خیابان سبلان به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چهار ایستگاه  به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

 وی با بیان اینکه آتش‌نشانان حدود دو دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند، گفـت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در قسمت صافکاری این تعمیرگاه و گاراژ رخ داده و در جریان آن شعله‌های آتش فضای حدودا ۵۰۰ متری این بخش را در برگرفته و به سقف‌های شیروانی قدیمی این بخش نیز سرایت کرده بود. همچنین سه دستگاه سواری سمند سورن نیز در این بخش قرار داشت که کاملا در آتش‌ سوخت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شدت حرارت سبب تخریب سقف شیروانی این صافکاری شده بود، گفت: همچنین آتش از طریق سقف به واحد مجاور نیز سرایت کرده بود. در این شرایط آتش‌نشانان وارد عمل شده و از چند جهت عملیات خود برای خاموش کردن آتش را آغاز کردند. در نتیجه این اقدامات نیز ابتدا از گسترش آتش جلوگیری شده و پس از آن شعله‌های آتش به طورکامل خاموش شد.

ملکی با بیان اینکه در جریان این حادثه یک نفر دچار سوختگی شد، گفت: آتش‌نشانان این فرد را برای دریافت خدمات درمانی و مداوا به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اقدامات مربوط به لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل در حال انجام است، گفـت: پس از آن، کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و تحقیقات خود برای یافتن دلیل وقوع این حادثه را آغاز خواهند کرد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر