زمان مطالعه: 3 دقیقه

مجلس افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان را تصویب کرد

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس طرح ساماندهی حقوق کارکنان دولت و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را به طور جدی بررسی می‌کند.
21 مرداد 1402
شناسه : 98756
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98756
372+
بالا
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس طرح ساماندهی حقوق کارکنان دولت و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را به طور جدی بررسی می‌کند.

حادثه 24 - نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس طرح ساماندهی حقوق کارکنان دولت و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را به طور جدی بررسی می‌کند.

علیرضا شهبازی با بیان اینکه مجلس طرح ساماندهی حقوق کارکنان دولت و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را بررسی می‌کند اظهار کرد: به منظور عادلانه شدن حقوق‌ها قرار بر این بود افزایش متناسب با روند تورم موجود باشد اما این مساله در هیچ دوره‌ای عملی نشده است.

 وی افزود: البته دولت باید در این زمینه به مجلس لایحه بدهد، البته در صورت عدم تحقق این مورد مجلس خود اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از مدیران توانمند گفت: جابجایی مدیران امری است که ما به نبال دخالت در آن نیستیم اما انتظار این است که هنگام جابجایی شان آنان رعایت شود.

بی‌حرکت تسهیلات بگیرید

وی با بیان اینکه در جابجایی مدیران مسائل اخلاقی باید رعایت شود و تودیع و معارفه آنان طبق روال و محترمانه انجام شود گفت: متاسفانه جابجایی یکی از مدیران شهرستان در روز ۲۸ اسفند انجام شده و حتی نگذاشته‌اند به بعد از تعطیلات نوروز موکول شود.

شهبازی در ادامه به مسائل شهرستان پرداخت و گفت: متاسفانه یکی از عوامل عقب‌ماندگی نهاوند به فرهنگ حاکم بر شهرستان برمی‌گردد به گونه‌ای که هنگام اجرای طرح‌های بزرگ صنعتی موانع زیادی سر راه آن قرار داده می‌شود.

وی گفت: ما سال گذشته مجوز معدن مس را برای نهاوند دریافت کردیم که متاسفانه برای اجرای آن موانعی بر سر راه بوجود آمد که البته با پیگیری کارهای آن در حال انجام است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در این خصوص عنوان کرد: اگر این طرح اجرا شود می‌تواند در توسعه شهرستان و حتی منطقه جهش ایجاد کرده و باعث رونق اشتغال شود به گونه‌ای که در مرحله اول بین ۵۰۰ تا ۲ هزار نیرو و در مرحله بعد برای ۸ هزار نفر شغل ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶ طرح راه در سطح نهاوند در حال اجراست اضافه کرد: ‌بسیاری از کارها که در سطح شهرستان انجام می‌شود بر اساس ارتباطاتی است که با مدیران سطح کشور وجود دارد که از جمله آنها اجرای ۱۶ طرح در حوزه راه است علاوه بر آن ۲۵ میلیارد تومان پول نقد برای تعریض جاده‌های روستایی جذب شده است.

شهبازی گفت: برای اجرای طرح‌های صنعتی و عمرانی ما کارها را پیگیری کرده و مجوز لازم را دریافت می‌کنیم اما وظیفه اجرای آنها با مسئولین و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و شهرستان است.

وی از خبرنگاران خواست در این زمینه از مسئولین مطالبه‌گری کرده و خواهان اجرای طرح‌های مربوطه باشند.

آخرین اخبار اقتصادی را در صفحه اخبار اقتصادی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر