زمان مطالعه: 1 دقیقه

مصدومیت سه نفر در تصادف پژو ۴۰۵ با تانکر سوخت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پی انحراف خودرو پژو ۴۰۵ و برخورد با تانکر سوخت در محور کرمانشاه به بیستون سه نفر مصدوم شدند.
20 مرداد 1402
شناسه : 98728
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98728
252+
بالا
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پی انحراف خودرو پژو ۴۰۵ و برخورد با تانکر سوخت در محور کرمانشاه به بیستون سه نفر مصدوم شدند.

حادثه 24 - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پی انحراف خودرو پژو ۴۰۵ و برخورد با تانکر سوخت در محور کرمانشاه به بیستون سه نفر مصدوم شدند.

«محمدباقر محمدی» روز جمعه افزود: ساعت ۰۳:۱۶ دقیقه امروز (جمعه ۲۰ مرداد)، طی تماس تلفنی مرکز اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این جمعیت خبری مبنی بر انحراف و برخورد سواری پژو ۴۰۵ با تانکر سوخت در اطراف جاده کرمانشاه به بیستون‌ اعلام شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله تیم واکنش سریع ستاد جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال‌احمر پس از ارزیابی صحنه حادثه و انجام اقدامات اقدامات پیش بیمارستانی سه نفر از مصدومین در این حادثه را به عوامل فوریت‌های پزشکی تحویل دادند.

وی از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

محمدی در پایان عنوان کرد: این حادثه در ساعت ۰۴:۰۳ دقیقه به پایان رسید.

شب گذشته نیز در اثر واژگونی سواری یک دستگاه سمند در محور بیستون به صحنه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر