زمان مطالعه: 3 دقیقه

خبر مهم وزیر آموزش و پروزش درباره رتبه بندی معلمان

رتبه‌بندی معلمان که افتخار خانه ملت بود و کار شما شاهکار بود. حمایت دولت هم شاهکار بود اما در اجرا موفق نشد. آیین‌نامه‌ای که برای رتبه‌بندی معلمان نوشته می‌شود باید بر مبنای وظایف معلمان و ماموریتی که آنها برعهده دارند باشد. در ۵۰ روزی که بنده سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را برعهده دارم نشان داد که می‌توان کار جهادی انجام داد.
16 مرداد 1402
شناسه : 98642
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98642
727+
بالا
رتبه‌بندی معلمان که افتخار خانه ملت بود و کار شما شاهکار بود. حمایت دولت هم شاهکار بود اما در اجرا موفق نشد. آیین‌نامه‌ای که برای رتبه‌بندی معلمان نوشته می‌شود باید بر مبنای وظایف معلمان و ماموریتی که آنها برعهده دارند باشد. در ۵۰ روزی که بنده سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را برعهده دارم نشان داد که می‌توان کار جهادی انجام داد.

حادثه 24 - رتبه‌بندی معلمان که افتخار خانه ملت بود و کار شما شاهکار بود. حمایت دولت هم شاهکار بود اما در اجرا موفق نشد. آیین‌نامه‌ای که برای رتبه‌بندی معلمان نوشته می‌شود باید بر مبنای وظایف معلمان و ماموریتی که آنها برعهده دارند باشد. در ۵۰ روزی که بنده سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را برعهده دارم نشان داد که می‌توان کار جهادی انجام داد.

لازم به ذکر است، وزیر آموزش و پرورش در جلسه رای اعتماد مجلس گفت: یکی از برنامه‌های فوری ما تکمیل فرآیند رتبه‌بندی است. رتبه‌بندی معلمان که افتخار خانه ملت بود و کار شما شاهکار بود. حمایت دولت هم شاهکار بود اما در اجرا موفق نشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که حال آموزش و پرورش و معلمان خوب نیست، گفت: برای حل مشکلات آموزش و پرورش به کمک دولت، ملت و مجلس شورای اسلامی و در یک کلام به وفاق ملی نیاز داریم.

رضامراد صحرایی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیتش برای تصدی وزارت آموزش و پرورش ضمن قدردانی از اظهارات نمایندگان موافق اظهار کرد: انتظار می‌رفت همکار دانشگاهی‌ام کمی تحقیق می‌کرد و بعد مطالب را بیان می‌کرد. امیدوارم آنچه در مورد شخص بنده گفته شد در صورت صحت، خدا من را هدایت کند و در صورتی که صحت نداشته باشد که ندارد، خداوند حقیقت را آشکار و دل و ذهن افراد را نسبت به من نرم و مهربان کند.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: اگر ایران قوی و عزیز و اقتصاد خوب و جامعه باصلابت و مومن می‌خواهیم راهش از آموزش و پرورش قوی است، منتها حال آموزش و پرورش و معلمان خوب نیست. برای آنکه آموزش و پرورش به جایگاه خود برسد باید همه همراه شویم، آموزش و پرورش به کمک دولت، ملت و مجلس شورای اسلامی نیاز دارد.

صحرایی با بیان این‌که باید خلأ ارتباطی و شناختی با نسل فعلی را از بین ببریم، تصریح کرد: باید دانش آموزان را از چنگال وحشی فضای مجازی نجات داد، همچنین باید فنی و حرفه‌ای و هنرستان را تقویت کرد و برای دختران برنامه ‌ریزی داشت. سبک زندگی ایرانی – اسلامی را آموزش داد و فرهنگ ایرانی را نهادینه کرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید برای همه معلمان فعلی برنامه داشت و برای تضمین کیفیت برنامه ‌ریزی کرد.

او خطاب به نمایندگان اظهار کرد: من رضامراد صحرایی روستازاده‌ای هستم که هنوز بوی خاک خیس آن بهترین عطر مشامم است، تنها با پشتوانه انقلاب و نظام مدارج را طی کردم و در بیش از ۲۰ کشور جهان تدریس داشتم. براساس تجربیات می‌گویم که تمامی راه‌ها از مدرسه می‌گذرد هر پایه باید یک مهارت را بیاموزد و مدیران باید برای راهبری چنین مدارسی آمادگی داشته باشند.

صحرایی با بیان این‌که اصلی‌ترین رکن تربیت خانواده است، اظهار کرد: اگر مسلط به مدرسه، مسجد و خانواده شکل بگیرد همه مشکلات قابل حل است؛ پیام انقلاب اسلامی عدالت است اما فاصله مدارس از یکدیگر و کیفیت مدارس دولتی به گونه‌ای است که خانواده‌ها دغدغه ثبت‌نام فرزندانشان را در مدارس دارند.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر