زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری نوجوان جیب بر در ایستگاه مترو امام خمینی

فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نوجوان جیب بر در ایستگاه مترو امام خمینی حین سرقت خبر داد.
15 مرداد 1402
شناسه : 98624
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98624
191+
بالا
فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نوجوان جیب بر در ایستگاه مترو امام خمینی حین سرقت خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نوجوان جیب بر در ایستگاه مترو امام خمینی حین سرقت خبر داد.

سرهنگ سعید عطا اللهی اظهار داشت: در پی افزایش سرقت در ایستگاه‌های مترو به روش جیب بری موضوع به کلیه مأموران مستقر در ایستگاه‌های مترو تهران اعلام و گشت زنی‌های هدفمند برای پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان افزایش داده شد.

وی با بیان اینکه مأموران مستقر در ایستگاه مترو امام خمینی صبح روز یازدهم مرداد ماه به مردی که در حال پرسه زنی بی هدف در مترو بود مشکوک می‌شوند افزود: مراقبت‌های ویژه آغاز تا اینکه مأموران متهم را در حال سرقت از شهروندی با استفاده از ازدحام جمعیت مشاهده می‌کنند و سریعاً وارد عمل شده و متهم را غافلگیر و دستگیر می‌کنند.

فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری تهران بیان کرد: در بررسی اولیه از متهم یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد و متهم ۳۵ ساله در تحقیقات پلیسی به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت به روش جیب بری در ایستگاه‌های مترو تهران اعتراف کرد.

سرهنگ عطا اللهی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر