زمان مطالعه: 3 دقیقه

۴ مامور پلیس و ۲ نیروی شهرداری در زیرآوار

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ریزش آوار در منطقه ۱۹ تهران و اعزام ۴ تیم ارزیاب به محل حادثه خبر داد.
15 مرداد 1402
شناسه : 98621
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98621
269+
بالا
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ریزش آوار در منطقه ۱۹ تهران و اعزام ۴ تیم ارزیاب به محل حادثه خبر داد.

حادثه 24 - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ریزش آوار در منطقه ۱۹ تهران و اعزام ۴ تیم ارزیاب به محل حادثه خبر داد.

شاهین فتحی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، گفت: امروز ساعت ۱۲:۵۰ از طرف سازمان مدیریت و پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران گزارش ریزش آوار به مرکز کنترل و هماهنگی اعلام شد.

وی ادامه داد: ریزش آوار در محدوده میدان ثارالله منطقه ١٩ شهر تهران، گزارش شده است.

فتحی افزود: ۴ تیم شامل دو تیم آنست و دو تیم آوار به محل ماموریت اعزام شدند.

اعزام ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه لودر و جرثقیل جهت آواربرداری

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در تکمیل این خبر گفت: ۳ الی ۴ ساختمان درحال احداث در شهرک احمدیه (منطقه ۱۹) فروریخته است.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از این حادثه ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه لودر و جرثقیل جهت آواربرداری به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تا این لحظه دو نفر از زیر آوار نجات پیدا کردند که بنا بر اعلام افراد حاضر در محل تعداد بیشتری در زیر آوار هستند، اما این مسئله قطعی نیست و همچنان امدادرسانی توسط نیرو‌های آتش‌نشانی ادامه دارد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای جزئیات تازه‌ای از حادثه ریزش آوار ۵ ساختمان در منطقه ۱۹ پایتخت اعلام کرد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از ابتدای صبح روز یکشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ و در اجرای دستور مقام قضائی مبنی بر برخورد با ساخت و ساز‌های غیر ایمن و غیرقانونی، واحد‌های انتظامی فرماندهی تهران بزرگ به جهت پشتیبانی از عوامل شهرداری تهران در محله خلازیر واقع در منطقه ۱۹ تهران حاضر شدند.

ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحد‌های غیرایمن در این منطقه، به علت عدم رعایت نکات ایمنی از سوی ساختمان‌های همجوار این ساختمان و عدم پایداری سازه، تعداد ۵ ساختمان همجوار دچار تخریب شد که بر اثر آن تعداد ۴ نفر از پرسنل انتظامی و دو نفر از پرسنل شهرداری در زیر آوار ساختمانی گرفتار شدند.

در حال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد ۴ نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات جهت نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا می‌باشد که نتیجه آن متعاقباً در اطلاع رسانی‌های بعدی اعلام خواهد شد.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر