زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات گروگان 17 ساله از دخمه آدم ربایان در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از عملیات ضربتی پلیس در رهایی گروگان ۱۷ ساله از چنگ آدم ربا در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.
15 مرداد 1402
شناسه : 98615
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98615
200+
بالا
فرمانده انتظامی استان قزوین از عملیات ضربتی پلیس در رهایی گروگان ۱۷ ساله از چنگ آدم ربا در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان قزوین از عملیات ضربتی پلیس در رهایی گروگان ۱۷ ساله از چنگ آدم ربا در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سردار علی ابراهیمی در جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فرزند 17 ساله‌اش توسط افراد ناشناس در یکی از میادین شهرستان قزوین ربوده شده است، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه ای توسط ماموران پلیس آگاهی دنبال شد.

 وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی بلافاصله در محل حضور یافته و در بررسی‌های اولیه دریافتند راکب یک دستگاه موتورسیکلت، فردی 17 ساله را در یکی از میادین شهر با تهدید چاقو ربوده و پس از سوار کردن با موتورسیکلت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ های به دست آمده ماموران تحقیقات گسترده‌ای را برای آزادسازی گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هویت متهم را در یکی از روستاهای شهرستان آوج شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه این آدم ربا بلافاصله به محل اعزام و در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند در کمتر از 24 ساعت فرد ربوده شده را از چنگ آدم ربا آزاد کردند.

سردار ابراهیمی در پایان با اشاره به دستگیری عامل این آدم ربایی و اقرار متهم به بزه انتسابی افزود: متهم دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه معاونت در قتل و آدم ربایی،درگیری و زورگیری بوده که اخیرا با تودیع وثیقه از زندان آزاد شده است.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر