زمان مطالعه: 2 دقیقه

سکه تقلبی بلای جان مرد جوان شد

وقتی مرد جوان سکه‌ای در خانه قدیمی پیدا کرد و حدس زد که عتیقه باشد، برای فروش آن به تکاپو افتاد اما همین سکه بلای جانش شد.
15 مرداد 1402
شناسه : 98606
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98606
275+
بالا
وقتی مرد جوان سکه‌ای در خانه قدیمی پیدا کرد و حدس زد که عتیقه باشد، برای فروش آن به تکاپو افتاد اما همین سکه بلای جانش شد.

حادثه 24 - وقتی مرد جوان سکه‌ای در خانه قدیمی پیدا کرد و حدس زد که عتیقه باشد، برای فروش آن به تکاپو افتاد اما همین سکه بلای جانش شد.

صبح پنجشنبه گذشته به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسری جوان با ضربات چاقو به قتل رسیده است. جسد این فرد در خانه متروکه‌ای حوالی بهارستان پیدا شده بود و مقتول فرهاد نام داشت. آنطور که شاهدان می‌گفتند فرهاد، خانه متروکه و قدیمی را پاتوقی برای مصرف مواد‌مخدر کرده بود و دوستانش در آنجا جمع می‌شدند و مواد مصرف می‌کردند.  تیم جنایی در محل جنایت سرگرم انجام تحقیقات بودند که در همان لحظه فرد مشکوکی را دیدند که در اطراف خانه متروکه پرسه می‌زد. بازپرس جنایی دستور بازداشت وی را صادر کرد و او در جریان بازجویی های اولیه  اسرار جنایت را فاش کرد. وی گفت: برادرم مرتکب قتل فرهاد شده و من شاهد جنایت بوده‌ام. او ادامه داد: فرهاد(مقتول) چند روز قبل در خانه متروکه، یک سکه قدیمی پیدا کرد. تصورش این بود که سکه عتیقه است و ارزش زیادی دارد. او وقتی موضوع را با ما مطرح کرد، قرار شد برادرم سکه را نزد چند نفر ببرد تا ببیند تاریخی است و ارزش دارد یا نه. برادرم سکه را نزد یکی از دوستانش برد و او با دیدن سکه خندید و گفت این سکه دوزاری است و اصلا ارزشی ندارد. فرهاد(مقتول) تصور می‌کرد که برادرم دروغ می‌گوید و سرش را کلاه گذاشته است. آنها بر سر این مسئله با یکدیگر درگیری داشتند تا اینکه روز حادثه وقتی جروبحثشان بالا گرفت، برادرم با چاقو ضرباتی به فرهاد زد و سپس هر دو نفرمان از ترس فرار کردیم. وی گفت: ساعتی قبل از دوستانمان شنیدیم که پلیس، جسد را کشف کرده و من برای اینکه سروگوشی آب بدهم خودم را به محل حادثه رساندم که دستگیر شدم. با اعتراف این جوان معتاد، اسرار جنایت رازگشایی شد و بازپرس جنایی دستور بازداشت قاتل را صادر کرد. از سوی دیگر جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر