زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری عوامل توهین به خانواده شهید مدافع حرم در کرمانشاه

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری عوامل هتک حرمت به خانواده شهید مدافع حرم در کرمانشاه به دلیل انجام فریضه امر به معروف خبر داد.
15 مرداد 1402
شناسه : 98602
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98602
212+
بالا
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری عوامل هتک حرمت به خانواده شهید مدافع حرم در کرمانشاه به دلیل انجام فریضه امر به معروف خبر داد.

 حادثه 24 - سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری عوامل هتک حرمت به خانواده شهید مدافع حرم در کرمانشاه به دلیل انجام فریضه امر به معروف خبر داد.

شاهپور کرمی پور سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به هتک حرمت به همسر یکی از شهدای مدافع حرم در کرمانشاه به دلیل انجام فریضه امر به معروف، گفت : طی روز‌های گذشته همسر و دختر شهید مدافع حرم حسین علیخانی به علت انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم حسینی از سوی چند نفر مورد هتک حرمت قرار گرفتند.

وی افزود: در این رابطه همسر شهید مدافع حرم شهید علیخانی به همراه دخترش به دو زن حرمت شکن تذکر محترمانه می‌دهند، اما از سوی آن‌ها و یک مرد که به همراه آن‌ها بوده مورد هتک حرمت شدیدی قرار می‌گیرند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه خاطرنشان کرد: این موضوع جریحه دار شدن احساسات امت شهید پرور کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان را به دنبال داشته و خواهان برخورد شدید و بدون مماشات دستگاه قضایی با عوامل این حرمت شکنی شدند.

وی تاکید کرد: به محض اطلاع دادسرای عمومی و انقلاب استان از این ماجرا، دستورات لازم به ضابطین دستگاه قضایی و نیرو‌های امنیتی داده شد تا سریعا وارد عمل شده و عوامل هتاکی به خانواده شهید را شناسایی و دستگیر کنند.

کرمی پورخاطرنشان کرد: خوشبختانه با انجام رصد اطلاعاتی انجام شده؛ عوامل هتاکی که سه نفر بودند در کوتاهترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند و اکنون در بازداشت به سر می‌برند و پرونده آن‌ها در سریعترین زمان و خارج از نوبت در دستگاه قضایی رسیدگی خواهد شد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی دانست و افزود: حفظ حرمت خانواده شهدا و رعایت حجاب در جامعه به عنوان دستور الهی و قانون کشورمان مورد تاکید دستگاه قضایی است و با افراد هنجارشکن و حرمت شکن برخورد صورت خواهد گرفت .

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر