زمان مطالعه: 1 دقیقه

گروگانگیری 200 هزار دلاری در تهران/ 5 آدم ربا دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از گروگانگیری نافرجام در تهرانسر با ورود به موقع پلیس خبر داد و گفت: هر ۵ نفر گروگانگیر که از اتباع کشور همسایه بودند در محل دستگیر شدند.
15 مرداد 1402
شناسه : 98599
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98599
201+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از گروگانگیری نافرجام در تهرانسر با ورود به موقع پلیس خبر داد و گفت: هر ۵ نفر گروگانگیر که از اتباع کشور همسایه بودند در محل دستگیر شدند.

حادثه 24 - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از گروگانگیری نافرجام در تهرانسر با ورود به موقع پلیس خبر داد و گفت: هر ۵ نفر گروگانگیر که از اتباع کشور همسایه بودند در محل دستگیر شدند.

سردار محمد گودرزی؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر گروگانگیری در محله تهرانسر تهران در یک منزل مسکونی توسط 5 نفر از اتباع کشور همسایه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 150 این محل قرار گرفت. ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، متهمان 22 الی 33ساله با استفاده از سلاح سرد دو نفر را گروگان گرفته و از خانواده آنها تقاضای مبلغ 200 هزار دلار جهت آزادی گروگان‌ها کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با حضور به موقع ماموران پلیس هر 5 متهم که در حال شکنجه کردن گروگان‌ها بودند طی یک عملیات پلیسی و منسجم در محل دستگیر شدند و پس از بررسی مشخص شد گروگان‌ها نیز دو مرد جوان حدوداً 21 الی 24 ساله  از اتباع کشور همسایه بودند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: عکس‌العمل خوب و به موقع همکارانم در سرکلانتری مربوط باعث نجات جان 2 گروگان و بازگشت آنها به خانواده شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر