زمان مطالعه: 1 دقیقه

انهدام باند کرکس در ساری/ حمله سرشاخه اصلی به پلیس با چاقو

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند معروف به « کرکس» در شهرستان ساری خبر داد و گفت: یکی از سرشاخه های اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شد.
14 مرداد 1402
شناسه : 98588
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98588
236+
بالا
جانشین فرماندهی انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند معروف به « کرکس» در شهرستان ساری خبر داد و گفت: یکی از سرشاخه های اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شد.

 حادثه 24 - جانشین فرماندهی انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند معروف به « کرکس» در شهرستان ساری خبر داد و گفت: یکی از سرشاخه های اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شد.

سرهنگ سید موسی حسینی اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یکی از سرشاخه‌های اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و اعضای این باند معروف به «کرکس» در شهرستان ساری شناسایی شد.

وی افزود: با هماهنگی قضائی، مأموران در عملیاتی ضربتی این فرد را حین تردد با خودرو در یکی از مناطق آلوده شهرستان ساری مشاهده که متهم برای فرار از دست قانون با سلاح سرد به سمت مأموران پلیس حمله ور و با واکنش سریع مأموران دستگیر شد.

 وی ادامه داد: طی دو مرحله عملیات اطلاعاتی و پلیسی، هفت خرده فروش مواد مخدر از اعضای این باند دستگیر شدند ودر این عملیات غافلگیرانه ۳ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و ۵۰۰ گرم شیشه و هروئین از آنان کشف شد.

سرهنگ حسینی یادآور شد: ۲ خودرو و یک موتورسیکلت نیز از قاچاقچیان خرده فروش موادمخدر کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر