زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات مرد قزوینی از چنگال دو گروگانگیر خشن

فرمانده انتظامی استان قزوین به تشریح جزییات پرونده آدم ربایی و نجات یک شهروند قزوینی که اخیرا در قزوین رخ داد، پرداخت.
14 مرداد 1402
شناسه : 98582
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98582
128+
بالا
فرمانده انتظامی استان قزوین به تشریح جزییات پرونده آدم ربایی و نجات یک شهروند قزوینی که اخیرا در قزوین رخ داد، پرداخت.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان قزوین به تشریح جزییات پرونده آدم ربایی و نجات یک شهروند قزوینی که اخیرا در قزوین رخ داد، پرداخت.

علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 11 مدرس شهرستان قزوین مبنی بر فقدانی برادرش، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی افزود: در بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، آخرین مکالمه تلفنی فقدانی با فردی بوده که با دلایل مالی با او دارای اختلاف حساب می باشد.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: در ادامه تحقیقات به عمل آمده و اخذ اظهارات اعضای خانواده در خصوص ارتباط بین این 2 نفر و همچنین اطلاع از ارسال پیامکی تهدید آمیز از یک شماره ناشناس به همسر فقدانی، احتمال وقوع آدم ربایی متصور و هماهنگی های لازم قضائی به منظور بررسی تخصصی تر در این خصوص انجام گرفت.

 ابراهیمی با اشاره به اینکه طی اقدامات اطلاعاتی ویژه مخفیگاه متهم در کمتر از 8 ساعت مورد شناسایی قرار گرفته و وی در عملیاتی ضربتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این عملیات فقدانی که در منزل یکی از اقوام فرد آدم ربا محبوس شده بود، آزاد شد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن بیان اینکه در بازدید از مخفیگاه متهم تعداد قابل توجهی از اوراق و مدارک مالی به ارزش بالغ بر 30 میلیارد ریال که با تهدید از فقدانی اخذ شده بود، کشف شد، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی یک متهم دیگر در این پرونده شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار دارد.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر