زمان مطالعه: 2 دقیقه

زن جوان همسر صیغه‌ای خود را به آتش کشید

زن جوان که متهم است همسر صیغه‌ای خود را به آتش کشیده و باعث مرگش شده در دادگاه ادعا کرد برای اثبات عشقش این کار را کرده است.
14 مرداد 1402
شناسه : 98563
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98563
293+
بالا
زن جوان که متهم است همسر صیغه‌ای خود را به آتش کشیده و باعث مرگش شده در دادگاه ادعا کرد برای اثبات عشقش این کار را کرده است.

حادثه 24 - زن جوان که متهم است همسر صیغه‌ای خود را به آتش کشیده و باعث مرگش شده در دادگاه ادعا کرد برای اثبات عشقش این کار را کرده است.

تحقیقات جنایی در این پرونده از زمستان سال۱۴۰۰ و با گزارش آتش‌سوزی مرگباری در خانه‌ای در جنوب تهران آغاز شد. در این آتش‌سوزی مرد جوانی به نام افشین و همسر صیغه‌ای‌اش مریم، دچار سوختگی شده بودند. چهار روز بعد از آتش‌سوزی افشین ۳۰ ساله به‌دلیل شدت سوختگی جان باخت. مریم که از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شده بود، در تحقیقات گفت: به خاطر اثبات عشقش به افشین در خانه بنزین ریخته اما روشن بودن بخاری باعث شعله‌ور شدن خانه شده بود. با شکایت پدر و مادر افشین از مریم به اتهام قتل و تکمیل تحقیقات در دادسرای جنایی، پرونده به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده، اولیای دم مقتول برای مریم قصاص خواستند.

در ادامه مریم در جایگاه قرار گرفت و گفت: ۱۰سال قبل وقتی من ۲۰ساله و افشین ۱۸ساله بود، به یکدیگر علاقه‌مند شده و بعد از عقد موقت در خانه‌ای در جنوب تهران زندگی خود را شروع کردیم. زندگی ما تا دو سال قبل عاشقانه و خوب بود تا این‌که افشین به افسردگی مبتلا شد‌. از چند نفر پول نزول کرده و تحت فشار مالی بود. حتی دوبار اقدام به خودکشی کرد که سریع به بیمارستان منتقلش کردم و نجات یافت. آخرین بار از من خواست دیگر کمکش نکنم. من هم برای اثبات عشقم به او، یک گالن بنزین خریدم و آن را در همه جای خانه پاشیدم‌. به او گفتم اگر به زندگی‌اش پایان دهد من هم می‌میرم. می‌خواستم با این کار او را از تصمیم به خودکشی منصرف کنم. به خاطر روشن بودن بخاری ناگهان خانه آتش گرفت و هر دو سوختیم.

​​​​​​​زن جوان در آخرین دفاعش گفت: افشین را دوست داشتم و راضی به مرگش نبودم‌. هیچ اختلافی با هم نداشتیم و آتش‌سوزی ناخواسته رخ داد.

پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر