زمان مطالعه: 3 دقیقه

خواهرکشی به‌خاطر تقسیم ارث با ضربه‌های سنگ

زن جوان به‌دلیل اختلاف بر سر تقسیم ارث، خواهرش را با ضربه‌های سنگ کشت. متهم با صحنه‌سازی قصد داشت انگیزه قتل را سرقت نشان دهد.
14 مرداد 1402
شناسه : 98562
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98562
539+
بالا
زن جوان به‌دلیل اختلاف بر سر تقسیم ارث، خواهرش را با ضربه‌های سنگ کشت. متهم با صحنه‌سازی قصد داشت انگیزه قتل را سرقت نشان دهد.

حادثه 24 - زن جوان به‌دلیل اختلاف بر سر تقسیم ارث، خواهرش را با ضربه‌های سنگ کشت. متهم با صحنه‌سازی قصد داشت انگیزه قتل را سرقت نشان دهد.

هفته گذشته زن جوانی در تماس با پلیس کرج از قتل هولناک خواهرش توسط سارقان خبر داد. پس از این تماس، تیمی از ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز همراه بازپرس ویژه قتل کرج در محل جنایت در محله حیدرآباد حاضر شدند. زن میانسال با ضربه‌های مرگبار به سرش به قتل رسیده بود و آثار دفاعی روی بدن او دیده می‌شد. به نظر می‌رسید او با قاتل درگیر شده اما نتوانسته بود از دستش فرار کند.

خواهر ۴۰ساله مقتول در جریان تحقیقات گفت: پدرم حدود دو ماه قبل فوت کرد. خواهرم بعد از جدایی از همسرش همراه فرزندش نزد ما آمده بود. چند روز قبل مادرم به شمال کشور رفت. من و خواهرم امروز در خانه بودیم. من برای عزاداری به امامزاده رفتم اما وقتی به خانه برگشتم با صحنه هولناکی روبه‌رو شدم. جسد خواهرم غرق در خون در پذیرایی بود. طلاها و تلفن‌همراهش نیز سرقت شده بود. سارقان با اطلاع از تنها بودن خواهرم به اینجا آمده و مرتکب سرقت و قتل شدند.

پس از بررسی صحنه قتل، جسد با دستور قضایی برای تعیین علت مرگ به پزشکی‌قانونی منتقل شد که پزشکان در گزارش اولیه خود، اصابت جسم سخت به سر این زن را علت مرگ اعلام کردند.

کارآگاهان در تحقیقات خود دریافتند هیچ آثاری از ورود به زور روی در وجود ندارد و به‌هم‌ریختگی وسایل هم طبیعی نیست. به‌همین دلیل به خواهر مقتول شک کرده و این شک زمانی قوت رفت که در ادامه بررسی‌های خود متوجه اختلاف دو خواهر بر سر تقسیم ارثیه شدند.

زن جوان با دستور قضایی بازداشت شد و وقتی فهمید پلیس از این جنایت رازگشایی کرده، به کشتن خواهرش اعتراف کرد و گفت: چند روز قبل چهلم پدرم بود و بعد از آن اختلاف من و خواهرم بر سر تقسیم ارث شدت گرفت. روز حادثه ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح دوباره با هم درگیر شدیم. عصبانی شده و با سنگ چند ضربه به خواهرم زدم. وقتی به خودم آمدم او مرده بود. ترسیده بودم و برای صحنه‌سازی از خانه بیرون رفتم و با مخفی‌کردن طلا و تلفن‌همراه خواهرم طوری وانمود کردم که او قربانی سرقت شده است.

سرهنگ حکمت‌ا... شجاعی، رئیس پلیس آگاهی البرز دراین‌باره گفت: با اعتراف متهم به قتل خواهرش با انگیزه اختلاف بر سر تقسیم ارث، او به دادسرا منتقل شد و تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر