زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ عجیب دختری که برای شستن دست‌هایش رفت و دیگر برنگشت

24ساعت پس از گم‌شدن دختربچه 6.5ساله افغانستانی به نام نادیا در محله میمنت‌آباد شهرستان بهارستان، جسد غرق خون او در گودالی در نزدیکی خانه‌شان پیدا شد.
14 مرداد 1402
شناسه : 98560
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98560
388+
بالا
24ساعت پس از گم‌شدن دختربچه 6.5ساله افغانستانی به نام نادیا در محله میمنت‌آباد شهرستان بهارستان، جسد غرق خون او در گودالی در نزدیکی خانه‌شان پیدا شد.

 حادثه 24-  24 ساعت پس از گم‌شدن دختربچه 6.5ساله افغانستانی به نام نادیا در محله میمنت‌آباد شهرستان بهارستان، جسد غرق خون او در گودالی در نزدیکی خانه‌شان پیدا شد.

بعدازظهر دوشنبه گذشته مرد میانسالی با پلیس شهرستان بهارستان در استان تهران تماس گرفت و از گم شدن دختربچه 6.5ساله‌اش به نام نادیا خبر داد. به‌گفته این مرد، نادیا حوالی ساعت 13 و پیش از پهن شدن سفره ناهار، برای شستن دست‌هایش به حیاط خانه رفت که دیگر برنگشت و آنها هر چه گشتند ردی از وی پیدا نکردند. با اظهارات این مرد، تصویری از نادیا کوچولو در اختیار پلیس قرار گرفت و تحقیقات برای یافتن ردی از وی آغاز شد اما هیچ‌کس خبری از او نداشت. یک روز از این ماجرا گذشته بود و درحالی‌که هنوز سرنخی از دختربچه گم‌شده به‌دست نیامده بود، اتفاق دردناکی رخ داد. جسد بی‌جان و غرق خون دختربچه در گودالی در زمین‌های خالی حوالی خانه‌شان پیدا شد و با حضور تیم‌های پلیس و پزشکی قانونی برای بررسی علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد. پدر نادیا که در شوک این حادثه هولناک است می‌گوید: من 11بچه‌ داشتم که حالا شده‌اند 10تا. نادیا بچه هشتمم بود. من و خانواده حدود 4ماه پیش برای به‌دست آوردن یک لقمه نان افغانستان را ترک و به ایران مهاجرت کردیم. من کارگرم و هر روز صبح به میدان شهر می‌روم تا اگر کسی کارگر خواست، مرا برای کار ببرد و حالا از دست دادن دخترم داغ بزرگی بر دلم گذاشته است.

او ادامه می‌دهد: بعدازظهر دوشنبه بود که نادیا گم شد. ما از وقتی به ایران آمدیم، خانه‌ای در میمنت‌آباد اجاره کرده و آنجا زندگی می‌کردیم. ظهر که شد، نادیا به حیاط خانه رفت که دستش را بشوید و سر سفره ناهار حاضر شود اما رفت و دیگر برنگشت. اولش فکر کردیم شاید به دوشنبه‌بازار رفته باشد. چون خواهرش آنجا بود. اما خواهرش که آمد فهمیدم آنجا نبوده است. همه جا را به‌دنبالش گشتیم و پلیس را خبر کردیم تا اینکه عصر روز بعد جسد دخترم پیدا شد. حالا هم مأموران دارند روی پرونده کار می‌کنند و امیدوارم هرچه زودتر معلوم شود که چه بلایی سر دخترم آمده است.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر