زمان مطالعه: 1 دقیقه

اخاذی از راننده‌ها در مشهد با لباس پلیس راهور

فرمانده انتظامی مشهد گفت: عامل اخاذی از راننده‌ها در سطح شهر مشهد در لباس پلیس راهور با تیزبینی پلیس شناسایی و دستگیر شد.
13 مرداد 1402
شناسه : 98547
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98547
267+
بالا
فرمانده انتظامی مشهد گفت: عامل اخاذی از راننده‌ها در سطح شهر مشهد در لباس پلیس راهور با تیزبینی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی مشهد گفت: عامل اخاذی از راننده‌ها در سطح شهر مشهد در لباس پلیس راهور با تیزبینی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: حدود ساعت ۱۷:۰۰ عصر روز گذشته ۱۲ مردادماه یکی از تیم‌های گشت پلیس راهور هنگام کنترل ترافیک در بزرگراه بسیج حد فاصل میدان مصلی به سمت پل غدیر، به فردی که لباس مامور راهنمایی و رانندگی با درجه ستوان یکی داشته و راننده یک دستگاه پیکان وانت را در حاشیه بزرگراه متوقف کرده بود، مظنون شدند.

 وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد که این فرد هیچ‌گونه مدارک شناسایی همراه ندارد که با احراز هویت و استعلام از سامانه‌های پلیسی مشخص شد این فرد مامورنما است و در بازرسی از خودروی پراید او ۲ حکم جعلی دستگاه نظامی و انتظامی کشف شد.

نگهبان بیان کرد: با انتقال متهم به کلانتری مصلی و استعلام سوابق او مشخص شد که چندین فقره سابقه سرقت و کلاهبرداری نیز در پرونده اعمال مجرمانه‌اش ثبت شده است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر