زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل، پایان درگیری به خاطر اختلافات ملکی در منطقه عشایری رنجه خرم‌آباد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی منجر به قتل در منطقه عشایری رنجه بیرانشهر این شهرستان خبر داد.
13 مرداد 1402
شناسه : 98542
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98542
188+
بالا
فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی منجر به قتل در منطقه عشایری رنجه بیرانشهر این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی منجر به قتل در منطقه عشایری رنجه بیرانشهر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی‌اله قاسمی امروز ۱۲ مردادماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به مجروحیت چند نفر از منازعین در منطقه عشایری رنجه بخش بیرانشهر، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این درگیری که به علت اختلافات ملکی رخ داده بود چند نفر به وسیله سلاح ساچمه زنی مجروح شدند که متاسفانه یک نفر از آنان به علت شدت جراحات وارده در مراکز درمانی فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد با بیان اینکه ۲ نفر عامل اصلی این درگیری با تلاش ماموران دستگیر شده است، بیان کرد: هم‌اکنون امنیت در محل برقرار است.

قاسمی ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت، گفت : پلیس و دستگاه قضایی با قاطعیت با افراد مخل امنیت و آرامش مردم برخورد خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر