زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف 2 بمب در اسلامشهر/ بمب ها توسط تیم چک و خنثی منفجر شد/ تروریست ها دستگیر شدند

یک تیم تروریستی که 2 بمب آماده انفجار در اختیار داشت با اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اسلامشهر منهدم شد.
10 مرداد 1402
شناسه : 98513
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98513
293+
بالا
یک تیم تروریستی که 2 بمب آماده انفجار در اختیار داشت با اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اسلامشهر منهدم شد.

حادثه 24 - یک تیم تروریستی که 2 بمب آماده انفجار در اختیار داشت با اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اسلامشهر منهدم شد.

سعید دوستی دادستان اسلامشهر درباره جزئیان این عملیات اظهار داشت: ‌پیرو گزارش و اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان اسلامشهر یک تیم تروریستی مسلح شناسایی و منهدم شد.

دادستان اسلامشهر افزود: این تیم که قصد عملیات تروریستی علیه مردم در مراکز مختلف را داشت‌ که با ورود به موقع نیروهای امنیتی متهمان آن جلب و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه آنها تعداد 6 قبضه کلت کمری‌، حدود 80 عدد فشنگ و دو عدد بمب آماده انفجار، یکی ساعتی و یکی فتیله‌ای، کشف شد.

دوستی‌‌ با بیان اینکه بمب‌های کشف شده از تروریست‌ها‌ توسط نیروهای چک و خنثی ‌برای جلوگیری از خسارت احتمالی جانی و مالی به صورت کنترل شده در فضای باز منفجر شد، تاکید کرد: صدای انفجار در شهر نیز به علت این اقدام کنترل شده بوده است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر