زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری ۱۰ سارق مأمورنما طی ۷۲ ساعت در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از اجرای طرح مبارزه با سرقت‌های تحت پوشش مامور خبر داد و گفت: در این طرح که طی ۷۲ ساعت گذشته به اجرا درآمد، ۱۰ سارق مامورنما شناسایی و دستگیر شدند.
10 مرداد 1402
شناسه : 98509
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98509
347+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از اجرای طرح مبارزه با سرقت‌های تحت پوشش مامور خبر داد و گفت: در این طرح که طی ۷۲ ساعت گذشته به اجرا درآمد، ۱۰ سارق مامورنما شناسایی و دستگیر شدند.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی استان البرز از اجرای طرح مبارزه با سرقت‌های تحت پوشش مامور خبر داد و گفت: در این طرح که طی ۷۲ ساعت گذشته به اجرا درآمد، ۱۰ سارق مامورنما شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حکمت الله شجاعی با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت در سطح استان البرز طی ۷۲ ساعت گذشته طرح دستگیری سارقان مامورنما با محوریت پلیس آگاهی در سطح استان البرز به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح با انجام اقدام های اطلاعاتی و پلیسی ۱۰ نفر از سارقان فعال در حوزه سرقت تحت پوشش مامور پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در خصوص افراد دستگیر شده پرونده تشکیل و تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی کماکان ادامه دارد، گفت: این افراد با معرفی خود به عنوان مامور و ضابط قضایی و با تهدید مالباختگان، اقدام به سرقت لوازم شخصی آنها می‌کردند.

سرهنگ شجاعی در پایان ضمن اشاره به اینکه طرح‌های مبارزه با سرقت با قدرت در استان ادامه خواهد داشت، به شهروندان توصیه کرد: در مواجهه با افراد مشکوکی که با لباس شخصی خود را ضابط قضایی و مامور معرفی می‌کنند، ضمن درخواست کارت شناسایی و حکم ماموریت، در صورت ایجاد مشکل موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر