زمان مطالعه: 1 دقیقه

جستجو در سیمینه رود برای پیدا کردن جسد جوان میاندوآبی

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: جوان ۳۵ ساله‌ای اهل روستای «گه‌زلین» این شهرستان بر اثر بی احتیاطی در رودخانه سیمینه غرق شد و جان خود را از دست داد.
09 مرداد 1402
شناسه : 98502
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98502
216+
بالا
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: جوان ۳۵ ساله‌ای اهل روستای «گه‌زلین» این شهرستان بر اثر بی احتیاطی در رودخانه سیمینه غرق شد و جان خود را از دست داد.

حادثه 24 -  رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: جوان ۳۵ ساله‌ای اهل روستای «گه‌زلین» این شهرستان بر اثر بی احتیاطی در رودخانه سیمینه غرق شد و جان خود را از دست داد.

سامان محمدی‌ روز دوشنبه اظهار کرد: این جوان برای شنا کردن در نزدیکی روستای «گه‌زلین» وارد رودخانه شده بود اما به دلیل سرعت زیاد آب و آشنا نبودن به فنون شنا غرق شد.

وی افزود: پس از دریافت خبر از طریق سامانه ۱۲۵ این سازمان، ماموران آتش‌نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند اما پس از چند ساعت جستجو با کمک مردم محلی در داخل رودخانه، هنوز جسد پیدا نشده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه این ششمین مورد غرق شدگی در سال جاری در رودخانه‌های زرینه و سیمینه رود این شهرستان است، اضافه کرد: علت این حادثه برداشت‌های غیرمجاز شن و ماسه از رودخانه (افزایش عمق رودخانه) و همچنین آشنا نبودن به فنون شناگری پیش‌بینی می‌شود.

محمدی ادامه داد: شهروندان تا حد امکان از شنا بویژه در مکان های ناآشنا در این رودخانه خودداری کنند و خطر غرق شدگی در رودخانه‌ها، سدها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

سیمینه‌رود که در زبان محلی «تاتائوچایی» معروف است، به عنوان یکی از رودهای مهم آذربایجان‌غربی از کوهستان‌های سقز، بانه استان کردستان سرچشمه می‌گیرد و پس از عبور از شهرهای بوکان و میاندوآب به دریاچه ارومیه می‌ریزد.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر