زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرقت خودرو با یدک‌کش در تهران

اعضای باندی که با استفاده از جرثقیل یدک‌کش دست به سرقت خودروها در پایتخت می‌زدند دستگیر شدند.
08 مرداد 1402
شناسه : 98463
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98463
140+
بالا
اعضای باندی که با استفاده از جرثقیل یدک‌کش دست به سرقت خودروها در پایتخت می‌زدند دستگیر شدند.

 حادثه 24 -  اعضای باندی که با استفاده از جرثقیل یدک‌کش دست به سرقت خودروها در پایتخت می‌زدند دستگیر شدند.

سوم مرداد امسال مأموران کلانتری140 باغ‌فیض تهران در خیابان‌ گل‌ها در حال گشتزنی بودند که متوجه جرثقیل یدک‌کشی شدند که در حال جابه‌جایی یک نیسان آبی بود. مأموران با دیدن پلاک جرثقیل یدک‌کش که مخدوش شده بود به ماجرا مشکوک شدند و برای بررسی موضوع به راننده دستور ایست دادند. اما راننده به محض دیدن خودروی پلیس پایش را روی پدال گاز گذاشت. او به طرز خطرناکی قصد فرار داشت. مأموران به تعقیب جرثقیل پرداختند و درحالی‌که احتمال داشت فرار این خودرو باعث آسیب رساندن به‌خودروهای دیگر شود، توانستند سد راه شوند و آن را متوقف کنند. راننده جرثقیل دستگیر و در تحقیقات اولیه مدعی شد که به درخواست صاحب خودرو در حال جابه‌جایی آن بوده است. با شناسایی صاحب خودرو اما معلوم شد که دروغ می‌گوید و قصد داشته آن را سرقت کند.

متهم دستگیر شده که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در ادامه به سرقت سریالی خودروها با استفاده از جرثقیل یدک‌کش اعتراف کرد و گفت که سرقت‌ها را با همدستی 3نفر از دوستانش انجام می‌داده و پس از هر سرقت خودروهای مسروقه را به مخفیگاهی در اطراف تهران منتقل می‌کردند.  با اعترافات این مرد، مأموران با دریافت حکم قضایی راهی محل مورد نظر شدند و در آنجا هر سه همدست متهم را دستگیر کردند و در جریان بررسی‌ها یک خودروی نیسان مسروقه نیز کشف کردند.

سرهنگ حسین مافی، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران با بیان این خبر گفت: در ادامه مشخص شد متهمان که 35 تا 41ساله هستند، همگی دارای سوابق متعدد کیفری بوده و با تشکیل یک باند، اقدام به سرقت‌ خودروهای شهروندان در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند. به‌گفته وی، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر