زمان مطالعه: 1 دقیقه

زنده زنده سوختن کودک چهارمحال و بختیاری در آتش

فرماندار شهرستان سامان از جان باختن کودک سه ساله‌ای که روز گذشته(جمعه) در آتش‌سوزی یک منزل مسکونی بر اثر انفجار سیلندر گاز در هوره شهرستان سامان دچار سوختگی شده بود، خبر داد.
07 مرداد 1402
شناسه : 98460
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98460
427+
بالا
فرماندار شهرستان سامان از جان باختن کودک سه ساله‌ای که روز گذشته(جمعه) در آتش‌سوزی یک منزل مسکونی بر اثر انفجار سیلندر گاز در هوره شهرستان سامان دچار سوختگی شده بود، خبر داد.

حادثه 24 -  فرماندار شهرستان سامان از جان باختن کودک سه ساله‌ای که روز گذشته(جمعه) در آتش‌سوزی یک منزل مسکونی بر اثر انفجار سیلندر گاز در هوره شهرستان سامان دچار سوختگی شده بود، خبر داد.

محمدتقی گنجعلی روز شنبه افزود: در این حادثه، کودکان ۲ قلو دچار مصدومیت شدید سوختگی شدند، که اکنون یکی از کودکان در بیمارستان بستری است.

وی با بیان اینکه امدادرسانی به این کودکان توسط تکنسین‌های اورژانس از محل درمانگاه شهر هوره با ۲ دستگاه آمبولانس انجام شد و مصدومان به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند، گفت: به دلیل بالابودن درصد سوختگی، یکی از کودکان صبح روز شنبه جان باخت.

رییس مرکز اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اینکه امدادرسانی به کودکان حادثه دیده پس از اعلام حادثه به مرکز اورژانس از طریق اورژانس هوره انجام شد، گفت: پس از تماس با مرکز ۱۱۵ و اعلام حادثه تکنیسن‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند که در همان حین، تماسی مبنی بر اینکه کودکان توسط اشخاص و خانواده به درمانگاه اعزام شدند به مرکز ۱۱۵ برقرار شد.

محمود شمسی‌پور افزود: تکنسین‌های اورژانس در طول مسیر به محل حادثه از این امر مطلع و به درمانگاه اعزام شدند و در کمترین زمان کودکان را به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل کردند.

وی با بیان اینکه درصد سوختگی کودکان بالا بود، گفت: امدادرسانی به حوادث در استان در کمترین زمان از سوی تکنسین‌های اورژانس انجام می‌شود.

آخرین اخبار «حوادث چهارمحال و بختیاری» را در صفحه حوادث چهارمحال و بختیاری و حوادث شهرکرد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر